Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
• nawiązywanie nowych kontaktów handlowych
• analiza potrzeb Klientów
• poszukiwanie odpowiednich rozwiązań technologicznych i operacyjnych
• ofertowanie
• opracowywanie ofert przetargowych
• tworzenie budżetów projektowych
• negocjacje z potencjalnymi Partnerami
• sporządzanie kontraktów (umów)
• budowanie długofalowych relacji z Klientami
• zarządzanie pracą działu
• analiza potrzeb Klientów
• poszukiwanie odpowiednich rozwiązań technologicznych i operacyjnych
• ofertowanie
• opracowywanie ofert przetargowych
• tworzenie budżetów projektowych
• negocjacje z potencjalnymi Partnerami
• sporządzanie kontraktów (umów)
• budowanie długofalowych relacji z Klientami
• zarządzanie pracą działu
Account Executive
• odpowiedzialność za kontakt z klientem w wszystkich fazach współpracy
• opracowywanie nowych propozycji usług oraz obszarów współpracy
• bieżąca koordynacja prowadzonych kampanii pod względem:
- realizacyjnym – analiza raportów z przebiegu kampanii; przygotowywanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanych projektów; tworzenie prezentacji zakończonych kampanii; dbanie o terminowe zgodne z ustalonymi wytycznymi raportowanie do klienta
- jakościowym - tworzenie systemów motywacyjnych; współpraca z działem HR w kwestiach jakościowych
- finansowym – kontrola poziomu rentowności i wyniku finansowego projektu, wdrażanie rozwiązań służących maksymalizacji przychodu na realizowanych projektach; wystawianie faktur; miesięczne szacowanie budżetu; kontrola prawidłowego procesu regulowania płatności
• opracowywanie nowych propozycji usług oraz obszarów współpracy
• bieżąca koordynacja prowadzonych kampanii pod względem:
- realizacyjnym – analiza raportów z przebiegu kampanii; przygotowywanie rozwiązań służących wzrostowi efektywności realizowanych projektów; tworzenie prezentacji zakończonych kampanii; dbanie o terminowe zgodne z ustalonymi wytycznymi raportowanie do klienta
- jakościowym - tworzenie systemów motywacyjnych; współpraca z działem HR w kwestiach jakościowych
- finansowym – kontrola poziomu rentowności i wyniku finansowego projektu, wdrażanie rozwiązań służących maksymalizacji przychodu na realizowanych projektach; wystawianie faktur; miesięczne szacowanie budżetu; kontrola prawidłowego procesu regulowania płatności
Group Leader
• zarządzanie realizowanymi kampaniami
• przygotowywanie szablonów raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych,
• szczegółowe raportowanie dla klienta zlecającego akcje
• dbanie o jakość prowadzonych akcji
• tworzenie harmonogramów i grafików osób podwładnych
• analiza wyników prowadzonych akcji
• przygotowywanie szablonów raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych,
• szczegółowe raportowanie dla klienta zlecającego akcje
• dbanie o jakość prowadzonych akcji
• tworzenie harmonogramów i grafików osób podwładnych
• analiza wyników prowadzonych akcji
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
SZTUKA MOTYWACJI
Motywacja-jak nam pomaga w życiu, techniki motywowania, co Was motywuje, jak motywować siebie i grupę.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
grupa skupiająca studentów i absolwentów UKSW