Przemysław Jankowski

Media Planner/Buyer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama online

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Starcom Mediavest Group
Senior Digital Communications Planner
- Preparing Digital Strategy
- Preparing the Media Plans
- Media Buying
- Postbuys from the campaign
- running whole project from the scratch

- Silver Effie Award 2015 Poland for Męskie Granie 2014!! :)
Starcom Mediavest Group
Digital Planner
- Preparing Digital Strategy
- Preparing the Media Plans
- Media Buying
- Postbuys from the campaign
- running whole project from the scratch
ZenithOptimedia Group
Interactive Media Planner / Buyer
GroupM/Outrider
Media Planner/Buyer
Working for : Mediacom / Mindshare / Maxus / MeC / Xaxis / Quisma
GroupM/Outrider
Junior Media Planner/Buyer
Working for : Mediacom / Mindshare / Maxus / MeC / Xaxis / Quisma
IDMnet
Key Account Manager
Bezpośrednia współpraca z domami mediowymi przy planowaniu kampanii reklamowych.

- Starcom MediaVest Group
- Macroscope OMD ( cała Grupa )
- PanMedia Western
- InfinityMedia
- Media Point Group
- ACR
- Code Media
- Value Media
Adnet S.A.
New Business Sales Manager
* Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i ich obsługa
* Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie prezentacj
* Budowa pozytywnych i solidnych relacji z Klientem
* Negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją
* Kreowanie niestandardowych rozwiązań reklamowych oraz uczestnictwo w rozwijaniu oferty reklamowej dopasowanej do potrzeb Klientów
* Monitorowanie realizacji kampanii reklamowych Klientów podczas ich trwania i raportowanie Klientom ich przebiegu oraz skuteczności* Stałe poszerzanie bazy klientów z uwzględnieniem danych niezbędnych do profesjonalnego zarządzania relacjami


"Internet Group SA: Grupa Pino/PRV.PL"

New Business Sales Manager / p.o Sales Director
- budowa i zarządzanie działem sprzedaży
- bezpośrednia odpowiedzialność za sprzedaż oraz cele sprzedażowe działu
- monitorowanie i analiza rynku, poszukiwanie nowych rozwiązań i ich wdrażanie do ofert w wybranych obszarach
- kontakt z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi
- raportowanie planów strategicznych do zarządu
- rekrutacja osób do działu sprzedaży
- pełny monitoring wszystkich kampanii firmy
- dostarczanie różnego typu zestawień i statystyk
- nadzór nad obiegiem dokumentacji związanej z kampaniami
- pomoc przy wdrażaniu nowych projektów spółek.
Hubert Burda Media
Junior Account Executive (On line)
- obsługa domów mediowych na rynku Lokalnym i zagranicznym
- obsługa klientów bezpośrednich firmy na rynku Lokalnym i Zagranicznym
- planowanie kampanii, ich realizacja i kontrola
- negocjacje cenowe, przygotowywanie ofert
- pełny monitoring wszystkich kampanii firmy
- dostarczanie różnego typu zestawień i statystyk
- współpraca z witrynami
- rozliczanie kampanii
- nadzór nad obiegiem dokumentacji związanej z kampaniami
- pomoc wszystkim działom firmy


Obsługa Ad'servera / aka Traffick

- definiowanie kampanii
- koordynację zleceń i ich realizacji pomiędzy działami firmy
- sprawdzanie poprawności dostarczanych materiałów
- pieczę nad terminami realizacji
- kontrolę nad prawidłową emisją reklam (zgodnie z ustaleniami i oczekiwaniami klienta)
- sporządzanie raportów z kampanii
Logo
Junior Project Manager
CREATIVE DEPARTMENT (Konsultant dla sieciowych agencji Full Serwis)
- odpowiedzialny za współplanowanie prac z zakresu marketingu interaktywnego dla klientów agencji
- Planowanie kampanii on line

- Współpraca przy opracowywaniu programów lojalnościowych i motywacyjnych łączących online i offline (B2B, B2C); kreowanie komercyjnych społeczności internetowych; realizacja projektów e-commerce

- Współpraca z innymi agencjami interaktywnymi

- Koordynowanie produkcji projektów interaktywnych (www, bannery, e-mailingi)

- Współplanowanie kampanii reklamowych online (rekomendacje portali, wortali, serwisów)
Logo
Grafik
FREELANCER (głównie współpraca z CREATIVE DEPARTMENT)
- projektowanie statycznych layoutów www
- przygotowywanie materiałów graficznych wykorzystywanych w prezentacjach

Szkolenia i kursy

"Dyplom Projektanta Kampanii Reklamowych"
"Dyplom technik organizacji reklamy"
"Kurs Techniki sprzedaży i negocjacji"

maj 2010 - Aktywne pozyskiwanie klientów i telemarketing - Grupa Radiowa Time przy współpracy z EiRK

marzec 2009 - Sztuka wystąpień publicznych i wywieranie wpływu - BRAINSTORM
luty 2009 - Techniki negocjacji - BRAINSTORM
styczeń 2009 - Techniki sprzedaży - BRAINSTORM

Edukacja

Logo
Instytut Dziennikarstwa, licencjackie
Wyższa Szkoła Teologiczno Humanistyczna
Logo
Reklama, magisterskie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Koszykówka, Siatkówka, Biegi :)

Inne

- CIX Liceum Ogólnokształcące w Warszawie: 1998 do 2002

- Warszawska Szkoła Reklamy w specjalizacji „Studi Grafiki”: 2005 – 2007r.
"Dyplom Projektanta Kampanii Reklamowych"

- Obsługa komputera: środowisko Windows, MS Office, Internet,
- Obsługa pakietu Adobe – Photoshop, Ilustrator, etc
- Obsługa pakietu Macromedia – Dreamwaver , Flash MX

Grupy

Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Content Marketing
Content Marketing
If You’re Not Content Marketing You’re Not Marketing
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Konferencja E commerce 2010
Konferencja E commerce 2010
E-nnovation to dwudniowa konferencja, która odbywa się 23-24 września 2010 roku w Poznaniu. Chcemy w niej zaprezentować ostatnie trendy i nowości w e-commerce nie tylko w Europie ale na całym świecie.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Nierzetelni kontrahenci
Nierzetelni kontrahenci
Na tej grupie dzielimy sie informacjami jakich kontrahentów, spółek unikać w potencjalnych kontaktach biznesowych.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Prawo reklamy
Prawo reklamy
Prawe aspekty działalności reklamowej
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Centrum wiedzy o automatycznych systemach handlu reklamą w internecie.
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.