Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Sprzedaży Cyfrowej
- stworzenie i wdrożenie strategii "Kanał Internetowy w Raiffeisen Bank"
- rozwój i sprzedaż produktów bankowych w kanale internetowym,
- realizacja kampanii sprzedażowych,
- przygotowywanie kreacji i komunikacji cyfrowej,
- zakup mediów i optymalizacja kampanii sprzedażowych,
- rozwój i utrzymanie strony www,
- poszukiwanie nowych rozwiązań kampanii/produktów/partnerów,
- stworzenie UI/UX nowej bankowości internetowej,
- budowa rozwiązań i procesów lojalizacyjnych klientów.
- rozwój i sprzedaż produktów bankowych w kanale internetowym,
- realizacja kampanii sprzedażowych,
- przygotowywanie kreacji i komunikacji cyfrowej,
- zakup mediów i optymalizacja kampanii sprzedażowych,
- rozwój i utrzymanie strony www,
- poszukiwanie nowych rozwiązań kampanii/produktów/partnerów,
- stworzenie UI/UX nowej bankowości internetowej,
- budowa rozwiązań i procesów lojalizacyjnych klientów.
Manager ds. Ubezpieczeń Direct
- nowa definicja strategii sprzedaży w kanale telefonicznym i on-line,
- rozwój sprzedaży w kanałach bezpośrednich sektorów takich jak: telekomunikacja, bankowość, affinity (masowi wystawcy faktur),
- pozyskiwanie partnerów do realizacji projektów co-brandowych, cross-sell oraz up-sell w kanałach zdalnych.
- rozwój sprzedaży w kanałach bezpośrednich sektorów takich jak: telekomunikacja, bankowość, affinity (masowi wystawcy faktur),
- pozyskiwanie partnerów do realizacji projektów co-brandowych, cross-sell oraz up-sell w kanałach zdalnych.
Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. i Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A.(Wrocław,Warszawa)
- stworzenie i wdrożenie strategii sprzedaży w kanale Direct dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego,
- realizacja założonych celów strategicznych w zakresie przypisu oraz wyniku technicznego,
- strategia rozwoju klienta w zakresie lojalności, satysfakcji oraz współczynnika posiadanych produktów.
- realizacja założonych celów strategicznych w zakresie przypisu oraz wyniku technicznego,
- strategia rozwoju klienta w zakresie lojalności, satysfakcji oraz współczynnika posiadanych produktów.
Dyrektor Działu E-commerce
- tworzenie i realizacja strategii E-commerce w Wolters Kluwer Polska,
- realizacja budżetu sprzedaży książek oraz produktów elektronicznych w Internecie,
- wdrażanie nowoczesnych rozwiązań e-commerce’owych,
- wdrażanie procedur zdalnej obsługi klientów posiadających elektroniczne produkty subskrybowane,
- wdrażanie rozwiązań pozwalających realizować up-sell klientów,
- budowanie i realizacja kampanii e-marketingowych,
- realizacja projektów nowych produktów oraz nośników kontentu.
- realizacja budżetu sprzedaży książek oraz produktów elektronicznych w Internecie,
- wdrażanie nowoczesnych rozwiązań e-commerce’owych,
- wdrażanie procedur zdalnej obsługi klientów posiadających elektroniczne produkty subskrybowane,
- wdrażanie rozwiązań pozwalających realizować up-sell klientów,
- budowanie i realizacja kampanii e-marketingowych,
- realizacja projektów nowych produktów oraz nośników kontentu.
Dyrektor Biura Biznesu E-commerce i Relacji z Klientami
- tworzenie strategii funkcjonowania GETIN Banku w zdalnych kanałach dystrybucji,
- tworzenie i wdrażanie strategii cross-sellu, up-sellu, ścieżek kontaktu i mechanizmów sprzedażowych,
- tworzenie i wdrażanie odmiejscowionych procesów zakupowych,
- opracowywanie sposobów oraz form komunikacji w Internecie oraz w zakresie projektów cross-sell, up-sell,
- przygotowywanie oraz realizacja kampanii z zakresu performance marketingu,
- budowa i rozwój bankowości elektronicznej.
- tworzenie i wdrażanie strategii cross-sellu, up-sellu, ścieżek kontaktu i mechanizmów sprzedażowych,
- tworzenie i wdrażanie odmiejscowionych procesów zakupowych,
- opracowywanie sposobów oraz form komunikacji w Internecie oraz w zakresie projektów cross-sell, up-sell,
- przygotowywanie oraz realizacja kampanii z zakresu performance marketingu,
- budowa i rozwój bankowości elektronicznej.
Szkolenia i kursy
Kurs "Akademia Lidera Europy" (kurs managerski Harvard Business Review) - Centrum Szkoleniowe ICAN
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
nowoczesne technologie, gospodarka, bankowość detaliczna i cyfrowa, inwestycje, siatkówka
Inne
Prelegent wielu konferencji:
1. II Banking Profitability Forum (04.2016) – Kierunki rozwoju bankowości internetowej - serwisy RWD czy aplikacje natywne?
2. Banking Tech&Security (01.2016) - "Przyszłość Bankowości Internetowej - RWD czy aplikacje natywne?"
3. Spotkanie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń (10.2015) - Panelista panelu dyskusyjnego
4. IV Customer Contact Management Summit - "Budowa strategii multikanałowości od podstaw – warunki sukcesu"
5. II Kongres Ubezpieczeniowy - "Sieć sprzedaży „naziemna” wobec kanałów direct"
6. Kongres Contact Profit Center 2013 - "Multikanałowość sprzedaży – jak zbudować zdalny kanał sprzedaży bez angażowania agentów"
1. II Banking Profitability Forum (04.2016) – Kierunki rozwoju bankowości internetowej - serwisy RWD czy aplikacje natywne?
2. Banking Tech&Security (01.2016) - "Przyszłość Bankowości Internetowej - RWD czy aplikacje natywne?"
3. Spotkanie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń (10.2015) - Panelista panelu dyskusyjnego
4. IV Customer Contact Management Summit - "Budowa strategii multikanałowości od podstaw – warunki sukcesu"
5. II Kongres Ubezpieczeniowy - "Sieć sprzedaży „naziemna” wobec kanałów direct"
6. Kongres Contact Profit Center 2013 - "Multikanałowość sprzedaży – jak zbudować zdalny kanał sprzedaży bez angażowania agentów"
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Grupa obecnych i byłych pracowników banków utworzona w celu wymiany doświadczeń i opinii oraz integracji "bankowców" z każdego Banku.
BRE BANK S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z BRE Bankiem oraz grupą kapitałową BRE Banku. Również pracowników Multibanku i mBanku.
http://www.brebank.pl
http://www.multibank.pl/
ht
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dyrektorzy
Grupa przeznaczona do kontaktów osób zajmujących średnie i wyższe stanowiska. Dla dyrektorów.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium