Umiejętności
Microsoft Office
Planning Budgeting & Forecasting
SAP
SAP APO
SAP Supply Chain
Obsługa klienta
Obsługa reklamacji
logistyka magazynowa
logistyka i dystrybucja
reklamacje
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Operations and Customer Service Executive
AmerisourceBergen World Courier
- Monitoring TMS ( Transportation Management System) Integrated system screen and forwarding notes to appropriate people in a timely fashion, or addressing issues that arise via notes from other World Courier stations.
- Troubleshooting specific shipments and spotting trends.
- Prepare export and import documents (Invoices, AWB, HAWB) for handling agents to keep customs clearance fully completed on every way of shipment.
- Entering Event / Incident notes to record specific incidents by office or entity.
- Updating and maintaining shipment log of missing / delayed / issue shipments.
- Communicating with airline representatives regarding tracking and tracing of international shipments.
- Monitoring shipment statuses via use of airline online tracking systems.
- Creating and updating World Ops emails that are sent throughout the network.
- Acting as main point of contact on shipment updates for clients, sales representatives and World Courier employees.
- Handling direct client complaints/concerns with professionalism.
- Reporting controllable errors / non-compliance issues to department heads.
- Reorganizing delayed shipments.
- Confirming new booking information has been complete.
- Addressing issues of cold chain replenishment where applicable.
- Confirming on hand arrival and start of clearance process.
- Issuing All Stations requests for missing shipments.
- Identifying and re-routing misdelivered or misrouted shipments.
- Notifying appropriate parties of damaged shipments, overseeing repackaging where needed.
- Offering cold chain solutions for problematic shipments abroad.
- Participating in client visits when needed.
- Monitoring highly visible shipments behind the scenes.
- Directly monitoring key account shipments.
- Monitoring problematic jobs from inception of abnormality to delivery.
- Assisting in the training of new employees.
- Troubleshooting specific shipments and spotting trends.
- Prepare export and import documents (Invoices, AWB, HAWB) for handling agents to keep customs clearance fully completed on every way of shipment.
- Entering Event / Incident notes to record specific incidents by office or entity.
- Updating and maintaining shipment log of missing / delayed / issue shipments.
- Communicating with airline representatives regarding tracking and tracing of international shipments.
- Monitoring shipment statuses via use of airline online tracking systems.
- Creating and updating World Ops emails that are sent throughout the network.
- Acting as main point of contact on shipment updates for clients, sales representatives and World Courier employees.
- Handling direct client complaints/concerns with professionalism.
- Reporting controllable errors / non-compliance issues to department heads.
- Reorganizing delayed shipments.
- Confirming new booking information has been complete.
- Addressing issues of cold chain replenishment where applicable.
- Confirming on hand arrival and start of clearance process.
- Issuing All Stations requests for missing shipments.
- Identifying and re-routing misdelivered or misrouted shipments.
- Notifying appropriate parties of damaged shipments, overseeing repackaging where needed.
- Offering cold chain solutions for problematic shipments abroad.
- Participating in client visits when needed.
- Monitoring highly visible shipments behind the scenes.
- Directly monitoring key account shipments.
- Monitoring problematic jobs from inception of abnormality to delivery.
- Assisting in the training of new employees.
Junior Customer Care and Complaints Specialist
Kontakt z klientami zewnętrznymi – realizacja zamówień według ogólnych warunków sprzedaży obowiązujących w firmie Roche Polska, w oparciu o umowy dystrybucyjne oraz umowy przetargowe. Przyjmowanie zamówień od podmiotów prowadzących działalność leczniczą, hurtowni farmaceutycznych oraz aptek. Realizacja zamówień w systemie sprzedażowym SAP. Kontakt z firmą transportową Pharmalink. Koordynowanie dostaw „na cito” – „na ratunek”. Niezwłoczne przekazywanie zgłoszeń o działaniach niepożądanych do działu Drug Safety Roche Polska. Wystawianie faktur korygujących (cenowych oraz ilościowych) w systemie sprzedażowym SAP.
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji – rejestracja i rozpatrywanie reklamacji we współpracy z Osobą Odpowiedzialną za prowadzenie hurtowni Farmaceutycznej i QP. Koordynowanie procesu reklamacji na każdym etapie. Zgłaszanie reklamacji jakościowych do Globalnego Działu Jakości i koordynowanie przebiegu reklamacji w systemie GPC Track Wise.
Dystrybucja próbek bezpłatnych oraz darowizn – zarządzanie zamówieniami na próbki bezpłatne w systemie SAMO2 (przyjmowanie zamówień, rozliczanie z Przedstawicielami Medycznymi dokumentów, tworzenie zestawień w systemie SAMO2) oraz darowiznami w systemie SUZI ( analiza umów, roliczanie dokumentów z osobami odpowiedzialnymi za stworzenie umowy). Sporządzanie dokumentów „Oświadczenie o wprowadzeniu próbek” dla GIF i kontrola ilości aktualnie wydanych próbek. Realizacja zamówień na próbki bezpłatne oraz darowizny w systemie SAP.
Praca biurowa – archiwizacja dokumentów działu Trade&Distribution. Zamówienia artykułów biurowych. Rejestracja i rozliczanie zamówień w systemie SIMPLE BUY (kontakt z działem Procurment oraz działem Controlingu).
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji – rejestracja i rozpatrywanie reklamacji we współpracy z Osobą Odpowiedzialną za prowadzenie hurtowni Farmaceutycznej i QP. Koordynowanie procesu reklamacji na każdym etapie. Zgłaszanie reklamacji jakościowych do Globalnego Działu Jakości i koordynowanie przebiegu reklamacji w systemie GPC Track Wise.
Dystrybucja próbek bezpłatnych oraz darowizn – zarządzanie zamówieniami na próbki bezpłatne w systemie SAMO2 (przyjmowanie zamówień, rozliczanie z Przedstawicielami Medycznymi dokumentów, tworzenie zestawień w systemie SAMO2) oraz darowiznami w systemie SUZI ( analiza umów, roliczanie dokumentów z osobami odpowiedzialnymi za stworzenie umowy). Sporządzanie dokumentów „Oświadczenie o wprowadzeniu próbek” dla GIF i kontrola ilości aktualnie wydanych próbek. Realizacja zamówień na próbki bezpłatne oraz darowizny w systemie SAP.
Praca biurowa – archiwizacja dokumentów działu Trade&Distribution. Zamówienia artykułów biurowych. Rejestracja i rozliczanie zamówień w systemie SIMPLE BUY (kontakt z działem Procurment oraz działem Controlingu).
Supply Management Support
Odpowiedzialność za lokalne przygotowanie przyjęcia dostaw od producenta (przygotowanie, sprawdzenie i rejestracja dokumentacji, przygotowanie
i przekazywanie informacji oraz koordynacja komunikacji między klientem wewnętrznym oraz agencją celną).
Archiwizacja dokumentacji celnej, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów między Roche i agencją celną
Udział w przygotowaniu danych, dokumentacji oraz organizacji i monitorowaniu transferów produktów leczniczych:
Przygotowanie danych niezbędnych do comiesięcznej analizy rezerw na zapas,
a także danych logistycznych wymaganych audytem finansowym (rotacja, analiza czasu zalegania zapasu, etc.)
W konsultacji z Forecasting Managerem i Replenishment Coordinatorem przygotowanie ofert sprzedaży pod badania kliniczne w tym rejestracja ofert, archiwizacja oraz prowadzenie rejestru zobowiązań.
Doraźna pomoc w zakresie pracy prowadzonej przez Forecasting Managera
i Replenishment Coordinatora.
i przekazywanie informacji oraz koordynacja komunikacji między klientem wewnętrznym oraz agencją celną).
Archiwizacja dokumentacji celnej, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów między Roche i agencją celną
Udział w przygotowaniu danych, dokumentacji oraz organizacji i monitorowaniu transferów produktów leczniczych:
Przygotowanie danych niezbędnych do comiesięcznej analizy rezerw na zapas,
a także danych logistycznych wymaganych audytem finansowym (rotacja, analiza czasu zalegania zapasu, etc.)
W konsultacji z Forecasting Managerem i Replenishment Coordinatorem przygotowanie ofert sprzedaży pod badania kliniczne w tym rejestracja ofert, archiwizacja oraz prowadzenie rejestru zobowiązań.
Doraźna pomoc w zakresie pracy prowadzonej przez Forecasting Managera
i Replenishment Coordinatora.
Specjalista ds. logistyki
Zamawianie części zamiennych u dostawców (polskich jak również zagranicznych). Utrzymywanie odpowiedniego poziomu stanów magazynu centralnego oraz partnerów serwisowych. Zapewnienie płynnego obrotu częściami zamiennymi pomiędzy Diebold Nixdorf a podwykonawcami. Przygotowywanie raportów dla innych działów serwisu. Obsługa systemu SAP ZULU. Organizowanie części zamiennych dla partnerów serwisowych. Korespondencja mailowa z podwykonawcami, dostawcami, klientami. Inne prace zlecone przez przełożonego.
Non-Destructive Testing Technician
EuroNDT
Kontrola jakości konstrukcji stalowych, tytanowych i miedzianych przeznaczonych do montażu na platformach wiertniczych. Praca z wykorzystaniem metod radiograficznej z zastosowaniem aparatów rentgenowskich i źródeł promieniotwórczych (irydu i selenu), magnetyczno-proszkowej (MPI), penetracyjnej (DPI) a także wykonywanie badań składu chemicznego metodą PMI. Prowadzenie dokumentacji w zakresie przeprowadzonych kontroli i badań. Dbanie o stan wyposażenia kontrolno-pomiarowego i wykonywanie badań zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Organizowanie dostaw konstrukcji przeznaczonych do badań oraz ich odbioru przez klienta.
Dodatkowo: Wyjazdy do klientów wraz z innymi pracownikami firmy, pomoc przy wykonywaniu zleceń metodą magnetyczno – proszkową pod światłem ultrafioletowym (UV MPI), ultradźwięków (UT), Testy twardości ( Hardness test) oraz wizualizacje (VT).
Dodatkowo: Wyjazdy do klientów wraz z innymi pracownikami firmy, pomoc przy wykonywaniu zleceń metodą magnetyczno – proszkową pod światłem ultrafioletowym (UV MPI), ultradźwięków (UT), Testy twardości ( Hardness test) oraz wizualizacje (VT).
Service Desk Carrefour
Service Desk Carrefour - Udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT, obsługiwanych przez Wincor Nixdorf, diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń, bezpośrednia współpraca z klientem oraz z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu oraz udział w rozwoju procedur obsługi klienta i wdrożeniu nowych usług w obszarze wsparcia technicznego.
Technical Support
Call Center - obsługa telefoniczna, wsparcie techniczne dla klientów mających problemy z terminalami płatniczymi firmy Wincor-Nixdorf. Wsparcie merytoryczne oraz techniczne.
Szkolenia i kursy
- 2016 r. - Uniwersytet w Aberdeen, Wielka Brytania - kurs języka angielskiego, poziom średnio-zaawansowany
- 2015 r. - North East of Scotland College, Aberdeen, Wielka Brytania – Mechanika i Budowa Maszyn - kurs wprowadzający
- 2015 r. –Kurs z badania składu chemicznego metodą PMI przy użyciu spektrometru XRF (XRF gun)
- 2015 r. - North East of Scotland College, Aberdeen, Wielka Brytania – Mechanika i Budowa Maszyn - kurs wprowadzający
- 2015 r. –Kurs z badania składu chemicznego metodą PMI przy użyciu spektrometru XRF (XRF gun)
Edukacja
Physical Education, magisterskie
Józef Piłsudski University of Physical Education in Warsaw
Wychowanie fizyczne (kierunek nauczycielski), magisterskie
UKW Bydgoszcz
Specjalizacje
Badania i rozwój
Tworzywa sztuczne
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Wszelkie formy aktywności fizycznej, a w szczególności siatkówka plażowa i piłka nożna
Podróże
Fotografia
Podróże
Fotografia
Inne
Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) i aplikacji Lotus Note.
Dobra znajomość systemu SAP
Prawo jazdy kategorii B.
Dobra znajomość systemu SAP
Prawo jazdy kategorii B.
Grupy
Badania nieniszczące
Problematyka badań nieniszczących. Zastosowania techniczne i medyczne. Nowości i ciekawostki z branży.