Umiejętności
B2B
B2C
bankowość
Call Center
Zarządzanie zmianą
Partner sprzedaży pośredniej
Contact Center Management
Zarządzanie spersonalizowanymi usługami
D2D
Sprzedaż bezpośrednia
E-biznes
E-commerce
Indirect Channel Sales
M2M
zarządzanie marketingiem
Urządzenia mobilne
Multi-channel Campaign Management
Outsourcing
POS
Zarządzanie produktem
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Start-upy
Planowanie strategiczne
Strategia sprzedaży
Telekomunikacja
Telemarketing
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Ubezpieczenia
Zarządzanie kampaniami
zarządzanie call center,
Call Centers
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do Rynku B2C i SOHO
Zarządzanie ogólnopolskim kanałem sprzedaży bezpośredniej do rynku Klientów Indywidualnych i Małego Biznesu. Szeroki zakres portfolio produktowego składający się oferty spółki Telekomunikacja Polska (telefonia i internet stacjonarny oraz telewizja) oraz spółki Orange (produkty mobilne sim voice, sim data, VAS, CDMA).
Skala zarządzanej struktury terenowej: 5 Dyrektorów Regionalnych, 39 Regionalnych Kierowników Zespołów, 350 mobilnych handlowców.
Zarządzanie centralnym zespołem wsparcia kanału z funkcjami: zarządzania projektami, analityki, trade marketingu, systemów motywacyjnych, logistyki, geomarketingu, planowania i strategii.
Skala zarządzanej struktury terenowej: 5 Dyrektorów Regionalnych, 39 Regionalnych Kierowników Zespołów, 350 mobilnych handlowców.
Zarządzanie centralnym zespołem wsparcia kanału z funkcjami: zarządzania projektami, analityki, trade marketingu, systemów motywacyjnych, logistyki, geomarketingu, planowania i strategii.
podwładny
wystawiono
Z Przemkiem mialem okazję współpracować przy strategicznym projekcie sprzedażowym w Orange Polska. Wiedza, doświadczenie to doskonały kapitał społeczny przekładający sie na doskonałe relacje biznesowe oraz atmosferę obszarów którymi zarządza. Polecam jako kolegę i Partnera w biznesie.
Dyrektor ds. Zarządzania Kanałami Sprzedaży Pośredniej i Alternatywnej (Rynek B2B)
Zarządzanie kanałami sprzedaży o zasięgu ogólnopolskim w zakresie produktów fix (TP) i mobile (Orange) do segmentu B2B (LME, SME, SOHO) w tym:
− Kanał Telesprzedaży (telecentra własne i partnerskie) - up sell, cross sell, retention.
− Kanał Partnerski KKB (Konsultanci Klienta Biznesowego)
− Kanał Partnerski VAR (Value Added Reseller)
− Kanał sprzedaży M2M (machine to machine)
− Kanał e-commerce (e-shop)
− Kanał Telesprzedaży (telecentra własne i partnerskie) - up sell, cross sell, retention.
− Kanał Partnerski KKB (Konsultanci Klienta Biznesowego)
− Kanał Partnerski VAR (Value Added Reseller)
− Kanał sprzedaży M2M (machine to machine)
− Kanał e-commerce (e-shop)
Kierownik Wydziału ds. Telesprzedaży i E-shop
Zarządzanie alternatywnymi kanałami sprzedaży do Klienta Biznesowego Grupy Kapitałowej TP zarówno dla rynku FIX (TP SA) jak i MOBILE (Orange) takimi jak:
− Telesprzedaż w telecentrach własnych
− Telesprzedaż w telecentrach najmowanych
− Telesprzedaż u Partnerów Agencyjnych
− E-shop TP & Orange
− Telesprzedaż w telecentrach własnych
− Telesprzedaż w telecentrach najmowanych
− Telesprzedaż u Partnerów Agencyjnych
− E-shop TP & Orange
Kierownik Wydziału Zarządzania Kanałami Sprzedaży (rynek B2B)
Identyfikowanie możliwości realizacji kampanii sprzedażowych, w poszczególnych Kanałach Sprzedaży (segmenty LME, SME, SOHO)
Analiza potencjału sprzedażowego i potrzeb segmentów.
Ustalanie kierunków rozwoju oferty dla segmentów oraz ustalanie zakresu badań rynku, we współpracy z Departamentem Marketingu Operacyjnego.
− Przeprowadzanie pilotów kampanii w Kanałach Sprzedaży skierowanych na
rozpoznanie popytu na poszczególne usługi/segmentacje Klientów
− Przygotowanie szczegółowych etapów i planów kampanii, nadzór i raportowanie skuteczności realizacji kampanii, przygotowywanie strategii sprzedaży do obsługiwanego sektora
− Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
− Mierzenie efektywności działania sprzedaży oraz podejmowanie działań usprawniających
• Ustalanie wartości dla kluczowych wskaźników efektywnościowych działań sprzedaży
• Nadzór nad raportowaniem i mierzeniem wskaźników kampanii
− Sporządzanie analiz kampanii w ujęciu ilościowym oraz wartościowym (udział w szacowaniu przychodów z kampanii),
− Monitorowanie realizacji planu ilościowego sprzedaży produktów i usług do Klientów w procesie kampanijnym,
− Definiowanie procedur tworzenia i modyfikowania danych do kampanii sprzedażowych,
− Koordynacja oraz realizacja kampanii mających na celu wzbogacenie danych zawartych w Bazach Danych dla potrzeb kampanii sprzedażowych
Analiza potencjału sprzedażowego i potrzeb segmentów.
Ustalanie kierunków rozwoju oferty dla segmentów oraz ustalanie zakresu badań rynku, we współpracy z Departamentem Marketingu Operacyjnego.
− Przeprowadzanie pilotów kampanii w Kanałach Sprzedaży skierowanych na
rozpoznanie popytu na poszczególne usługi/segmentacje Klientów
− Przygotowanie szczegółowych etapów i planów kampanii, nadzór i raportowanie skuteczności realizacji kampanii, przygotowywanie strategii sprzedaży do obsługiwanego sektora
− Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
− Mierzenie efektywności działania sprzedaży oraz podejmowanie działań usprawniających
• Ustalanie wartości dla kluczowych wskaźników efektywnościowych działań sprzedaży
• Nadzór nad raportowaniem i mierzeniem wskaźników kampanii
− Sporządzanie analiz kampanii w ujęciu ilościowym oraz wartościowym (udział w szacowaniu przychodów z kampanii),
− Monitorowanie realizacji planu ilościowego sprzedaży produktów i usług do Klientów w procesie kampanijnym,
− Definiowanie procedur tworzenia i modyfikowania danych do kampanii sprzedażowych,
− Koordynacja oraz realizacja kampanii mających na celu wzbogacenie danych zawartych w Bazach Danych dla potrzeb kampanii sprzedażowych
Kierownik Wydziału Telesprzedaży
Zarządzanie sprzedażą do Klientów biznesowych TP na terenie całej Polski z segmentu SME i SOHO
Zreorganizowanie kanału sprzedaży poprzez wykorzystanie wielokanałowego modelu zarządzania sprzedażą
• Zorganizowanie działów back office realizujących centralnie sterowaną strategię sprzedaży,
• Zaprojektowanie i modyfikowanie systemów motywacyjnych
• Zarządzanie wielokanałową organizacją sprzedaży składającą się z sprzedawców w kanale telesprzedaży i sprzedaży pośredniej
• Nadzór i kontrola realizacji wykonania budżetów kosztowych kanału
• Kaskadowanie i ustanawianie celów dla zespołów sprzedaży i kontrola realizacji planu
• Aktywne zarządzanie subsegmentacją Klientów
• Aktywny udział w opracowywaniu łączonych ofert produktowych w kampanie sprzedażowe, zatwierdzanie ofert kampanijnych
• Aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym koniecznym podczas rotowania kadry sprzedaży
• Współtworzenie planów przychodów oraz nadzór nad realizacją przychodowego planu sprzedaży podległego kanału
• Zarządzanie zespołami sprzedaży telefonicznej (16 kierowników sprzedaży, 152 telemarketerów), motywowanie kierowników i prowadzenie kompleksowych działań stymulujących wzrost sprzedaży
Zreorganizowanie kanału sprzedaży poprzez wykorzystanie wielokanałowego modelu zarządzania sprzedażą
• Zorganizowanie działów back office realizujących centralnie sterowaną strategię sprzedaży,
• Zaprojektowanie i modyfikowanie systemów motywacyjnych
• Zarządzanie wielokanałową organizacją sprzedaży składającą się z sprzedawców w kanale telesprzedaży i sprzedaży pośredniej
• Nadzór i kontrola realizacji wykonania budżetów kosztowych kanału
• Kaskadowanie i ustanawianie celów dla zespołów sprzedaży i kontrola realizacji planu
• Aktywne zarządzanie subsegmentacją Klientów
• Aktywny udział w opracowywaniu łączonych ofert produktowych w kampanie sprzedażowe, zatwierdzanie ofert kampanijnych
• Aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym koniecznym podczas rotowania kadry sprzedaży
• Współtworzenie planów przychodów oraz nadzór nad realizacją przychodowego planu sprzedaży podległego kanału
• Zarządzanie zespołami sprzedaży telefonicznej (16 kierowników sprzedaży, 152 telemarketerów), motywowanie kierowników i prowadzenie kompleksowych działań stymulujących wzrost sprzedaży
Edukacja
Project Management
George Washington Uniwersity
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.