Przemysław Biedrzycki

Sales & Marketing Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C bankowość Call Center Zarządzanie zmianą Partner sprzedaży pośredniej Contact Center Management Zarządzanie spersonalizowanymi usługami D2D Sprzedaż bezpośrednia E-biznes E-commerce Indirect Channel Sales M2M zarządzanie marketingiem Urządzenia mobilne Multi-channel Campaign Management Outsourcing POS Zarządzanie produktem Project Management Zarządzanie Sprzedażą Start-upy Planowanie strategiczne Strategia sprzedaży Telekomunikacja Telemarketing Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem Ubezpieczenia Zarządzanie kampaniami zarządzanie call center, Call Centers

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Projektów
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na życie S.A.
Medicover Polska
Sales Channel Director (B2C, SOHO, SME)
Welmax s.c.
Dyrektor Operacyjny (Interim Management)
Netia S.A.
Dyrektor Sprzedaży w Rynku HOME i SOHO
Zarządzanie ogólnopolskimi kanałami sprzedaży do Rynku Klientów Indywidualnych:
- sprzedaż bezpośrednia D2D
- Salony Netia
- Salony Dialog
- Punkty Partnerskie
- Salony Internetia
- sprzedaż na nowych inwestycjach/technologiach (projekty unijne PON, sieć NGA)
Groupon
Regionalny Dyrektor Zarządzający
Zarządzanie zespołem sprzedaży na podległym terenie (telemarketing oraz sprzedawcy bezpośredni). Zarządzanie macierzowe zespołami City Planning, Quality assurance, Web design, Copywriting.
Współpraca z kluczowymi partnerami spółki (rynek B2B, B2C, HoReCa)
Orange Polska S.A.
Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do Rynku B2C i SOHO
Zarządzanie ogólnopolskim kanałem sprzedaży bezpośredniej do rynku Klientów Indywidualnych i Małego Biznesu. Szeroki zakres portfolio produktowego składający się oferty spółki Telekomunikacja Polska (telefonia i internet stacjonarny oraz telewizja) oraz spółki Orange (produkty mobilne sim voice, sim data, VAS, CDMA).
Skala zarządzanej struktury terenowej: 5 Dyrektorów Regionalnych, 39 Regionalnych Kierowników Zespołów, 350 mobilnych handlowców.
Zarządzanie centralnym zespołem wsparcia kanału z funkcjami: zarządzania projektami, analityki, trade marketingu, systemów motywacyjnych, logistyki, geomarketingu, planowania i strategii.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Z Przemkiem mialem okazję współpracować przy strategicznym projekcie sprzedażowym w Orange Polska. Wiedza, doświadczenie to doskonały kapitał społeczny przekładający sie na doskonałe relacje biznesowe oraz atmosferę obszarów którymi zarządza. Polecam jako kolegę i Partnera w biznesie.
Orange Polska S.A.
Dyrektor ds. Zarządzania Kanałami Sprzedaży Pośredniej i Alternatywnej (Rynek B2B)
Zarządzanie kanałami sprzedaży o zasięgu ogólnopolskim w zakresie produktów fix (TP) i mobile (Orange) do segmentu B2B (LME, SME, SOHO) w tym:
− Kanał Telesprzedaży (telecentra własne i partnerskie) - up sell, cross sell, retention.
− Kanał Partnerski KKB (Konsultanci Klienta Biznesowego)
− Kanał Partnerski VAR (Value Added Reseller)
− Kanał sprzedaży M2M (machine to machine)
− Kanał e-commerce (e-shop)
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału ds. Telesprzedaży i E-shop
Zarządzanie alternatywnymi kanałami sprzedaży do Klienta Biznesowego Grupy Kapitałowej TP zarówno dla rynku FIX (TP SA) jak i MOBILE (Orange) takimi jak:
− Telesprzedaż w telecentrach własnych
− Telesprzedaż w telecentrach najmowanych
− Telesprzedaż u Partnerów Agencyjnych
− E-shop TP & Orange
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału Zarządzania Kanałami Sprzedaży (rynek B2B)
Identyfikowanie możliwości realizacji kampanii sprzedażowych, w poszczególnych Kanałach Sprzedaży (segmenty LME, SME, SOHO)
Analiza potencjału sprzedażowego i potrzeb segmentów.
Ustalanie kierunków rozwoju oferty dla segmentów oraz ustalanie zakresu badań rynku, we współpracy z Departamentem Marketingu Operacyjnego.
− Przeprowadzanie pilotów kampanii w Kanałach Sprzedaży skierowanych na
rozpoznanie popytu na poszczególne usługi/segmentacje Klientów
− Przygotowanie szczegółowych etapów i planów kampanii, nadzór i raportowanie skuteczności realizacji kampanii, przygotowywanie strategii sprzedaży do obsługiwanego sektora
− Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
− Mierzenie efektywności działania sprzedaży oraz podejmowanie działań usprawniających
• Ustalanie wartości dla kluczowych wskaźników efektywnościowych działań sprzedaży
• Nadzór nad raportowaniem i mierzeniem wskaźników kampanii
− Sporządzanie analiz kampanii w ujęciu ilościowym oraz wartościowym (udział w szacowaniu przychodów z kampanii),
− Monitorowanie realizacji planu ilościowego sprzedaży produktów i usług do Klientów w procesie kampanijnym,
− Definiowanie procedur tworzenia i modyfikowania danych do kampanii sprzedażowych,
− Koordynacja oraz realizacja kampanii mających na celu wzbogacenie danych zawartych w Bazach Danych dla potrzeb kampanii sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału Telesprzedaży
Zarządzanie sprzedażą do Klientów biznesowych TP na terenie całej Polski z segmentu SME i SOHO
Zreorganizowanie kanału sprzedaży poprzez wykorzystanie wielokanałowego modelu zarządzania sprzedażą
• Zorganizowanie działów back office realizujących centralnie sterowaną strategię sprzedaży,
• Zaprojektowanie i modyfikowanie systemów motywacyjnych
• Zarządzanie wielokanałową organizacją sprzedaży składającą się z sprzedawców w kanale telesprzedaży i sprzedaży pośredniej
• Nadzór i kontrola realizacji wykonania budżetów kosztowych kanału
• Kaskadowanie i ustanawianie celów dla zespołów sprzedaży i kontrola realizacji planu
• Aktywne zarządzanie subsegmentacją Klientów
• Aktywny udział w opracowywaniu łączonych ofert produktowych w kampanie sprzedażowe, zatwierdzanie ofert kampanijnych
• Aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacyjnym koniecznym podczas rotowania kadry sprzedaży
• Współtworzenie planów przychodów oraz nadzór nad realizacją przychodowego planu sprzedaży podległego kanału
• Zarządzanie zespołami sprzedaży telefonicznej (16 kierowników sprzedaży, 152 telemarketerów), motywowanie kierowników i prowadzenie kompleksowych działań stymulujących wzrost sprzedaży
Orange Polska S.A.
Asystent Dyrektora Pionu Klientów Biznesowych
Orange Polska S.A.
Młodszy Kierownik Produktu ds. Usług Dodanych w Departamencie Marketingu B2B
Logo
Kierownik Telecentrum
Weka Firmengruppe
Logo
Dyrektor Działu Obsługi Klienta i Call Center
Kiwwi Telecom
Norwich Union Life
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Bank Millennium S.A.
Kierownik Zespołu Telemarketerów

Edukacja

Logo
Project Management
George Washington Uniwersity

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Grupy

7 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Rekruter
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.