Umiejętności
E-commerce
Online Sales Management
Salesforce.com
Sprzedaż
obsługa programu SubiektGT
obsługa programu Microsoft Office
Ceneo
obsługa programu Sello
obsługa platformy analitycznej TradeWatch.pl
obsługa Nowego Menedżera Sprzedaży Allegro
znajomość i umiejętność zarządzania usługą ADS Allegro
Dealavo
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Category Owner Automotive (Tires & Rims)
- tworzenie planu akcji handlowych i analiza potrzebnego asortymentu w celu zwiększenia GMV kategorii;
- analiza asortymentu i poziomu cen dostępnych na platformie w celu zidentyfikowania głównych luk asortymentowych i możliwości wzrostu;
- określenie kalendarza wydarzeń / kampanii wspierających sprzedaż kategorii na platformie Allegro (w oparciu o ogólny strategiczny kierunek wyznaczony przez Business Unit Managera);
- wykorzystywanie danych pozyskanych z zespołu Analiz w celu opracowania szczegółowych wymagań dotyczących pozyskania asortymentu na poziomie SKU w celu realizacji planów handlowych;
- przygotowanie szczegółowych wytycznych dla zespołu sourcingowego 3P i 1P w celu pozyskania asortymentu (zakres cen, jakość, opcje dostawy itp.);
- negocjacje z dostawcami i przygotowanie oferty handlowej pod zakupy 1P wraz z cennikiem ;
- kreowanie pomysłów na kampanie CLM dla segmentów klientów;
- analiza asortymentu i poziomu cen dostępnych na platformie w celu zidentyfikowania głównych luk asortymentowych i możliwości wzrostu;
- określenie kalendarza wydarzeń / kampanii wspierających sprzedaż kategorii na platformie Allegro (w oparciu o ogólny strategiczny kierunek wyznaczony przez Business Unit Managera);
- wykorzystywanie danych pozyskanych z zespołu Analiz w celu opracowania szczegółowych wymagań dotyczących pozyskania asortymentu na poziomie SKU w celu realizacji planów handlowych;
- przygotowanie szczegółowych wytycznych dla zespołu sourcingowego 3P i 1P w celu pozyskania asortymentu (zakres cen, jakość, opcje dostawy itp.);
- negocjacje z dostawcami i przygotowanie oferty handlowej pod zakupy 1P wraz z cennikiem ;
- kreowanie pomysłów na kampanie CLM dla segmentów klientów;
E-merchandising/Online Sales Specialist (Automotive)
- rozwijanie kategorii motoryzacja w Oficjalnym Sklepie Allegro - asortyment: Opony, Akcesoria motoryzacyjne, Chemia, Narzędzia i sprzęt warsztatowy;
- wprowadzanie i weryfikacja poprawności ofert produktowych (aukcji), dopilnowanie odpowiednich formatów, oznaczeń, wyboru opcji promocyjnych, odpowiadanie za ciągłość oferty;
-współpraca z kontrahentami (markami) oraz tworzenie dla Nich dedykowanych treści rich content;
- kontrolowanie cen produktów względem cen rynkowych i modyfikowanie ich zgodnie z przyjętą polityką cenową;
- weryfikacja poprawności wyświetlania ofert na Ceneo;
- planowanie działań marketingowych oraz ekspozycję ofert przy użyciu dodatkowych kanałów promocyjnych (adsy, Okazje Allegro, formaty reklamowe);
- ustalanie wspólnie z Business Unit Managerem polityki promocyjnej dla działu (zasady i kryteria ofert promowanych w Okazjach, oferty wystosowywane do partnerów, harmonogram promocyjny);
- odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych zespołu: GMV, marża III;
- monitoring rynku on-line i off-line;
- analiza sprzedaży oraz ciągły monitoring zachowań użytkownika poprzez Google Analytics - zarządzanie kampaniami w wewnętrznej sieci reklamowej oraz kontrola budżetu;
- analiza efektywności reklam na portalu Allegro: showcase mainpage, showcase category, layer, skyscrapper, brand band, targetowany mailing;
- wprowadzanie i weryfikacja poprawności ofert produktowych (aukcji), dopilnowanie odpowiednich formatów, oznaczeń, wyboru opcji promocyjnych, odpowiadanie za ciągłość oferty;
-współpraca z kontrahentami (markami) oraz tworzenie dla Nich dedykowanych treści rich content;
- kontrolowanie cen produktów względem cen rynkowych i modyfikowanie ich zgodnie z przyjętą polityką cenową;
- weryfikacja poprawności wyświetlania ofert na Ceneo;
- planowanie działań marketingowych oraz ekspozycję ofert przy użyciu dodatkowych kanałów promocyjnych (adsy, Okazje Allegro, formaty reklamowe);
- ustalanie wspólnie z Business Unit Managerem polityki promocyjnej dla działu (zasady i kryteria ofert promowanych w Okazjach, oferty wystosowywane do partnerów, harmonogram promocyjny);
- odpowiedzialność za realizację wyników sprzedażowych zespołu: GMV, marża III;
- monitoring rynku on-line i off-line;
- analiza sprzedaży oraz ciągły monitoring zachowań użytkownika poprzez Google Analytics - zarządzanie kampaniami w wewnętrznej sieci reklamowej oraz kontrola budżetu;
- analiza efektywności reklam na portalu Allegro: showcase mainpage, showcase category, layer, skyscrapper, brand band, targetowany mailing;
Koordynator Sprzedaży
Świat Kierowcy.pl,
- rozwijanie oferty asortymentowej sklepu: Akcesoria motoryzacyjne, Elektronika samochodowa;
- aktywny udział w tworzeniu strategii sklepu;
- obsługa sklepu jako partnera VIP na platformie Allegro;
- pozyskiwanie kontrahentów oraz negocjacje warunków współpracy;
- wystawianie i weryfikacja poprawności ofert produktowych (aukcji, dopilnowanie odpowiednich formatów, oznaczeń, wyboru opcji promocyjnych, odpowiedzialności za ciągłość oferty);
- kontrolowanie cen produktów względem cen rynkowych i modyfikacja zgodnie z przyjętą polityką cenową;
- planowanie ekspozycji oferty przy użyciu dodatkowych kanałów promocyjnych (adsy, Okazje Allegro, formaty reklamowe);
- obsługa programu sprzedaży SubiektGT oraz Sello, modyfikowanie i zarządzanie zamówieniami (zmiany adresów, danych do FV, łączenie przesyłek, rozdzielanie zakupów na różne adresy, anulowanie wysyłek etc. );
- aktywny udział w tworzeniu strategii sklepu;
- obsługa sklepu jako partnera VIP na platformie Allegro;
- pozyskiwanie kontrahentów oraz negocjacje warunków współpracy;
- wystawianie i weryfikacja poprawności ofert produktowych (aukcji, dopilnowanie odpowiednich formatów, oznaczeń, wyboru opcji promocyjnych, odpowiedzialności za ciągłość oferty);
- kontrolowanie cen produktów względem cen rynkowych i modyfikacja zgodnie z przyjętą polityką cenową;
- planowanie ekspozycji oferty przy użyciu dodatkowych kanałów promocyjnych (adsy, Okazje Allegro, formaty reklamowe);
- obsługa programu sprzedaży SubiektGT oraz Sello, modyfikowanie i zarządzanie zamówieniami (zmiany adresów, danych do FV, łączenie przesyłek, rozdzielanie zakupów na różne adresy, anulowanie wysyłek etc. );
Szkolenia i kursy
Ukończony kurs: badania ultradźwiękowe materiałów UT-1,
Zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi w kat: II WJO wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalnych,
Zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi w kat: II Ż żurawie stacjonarne,
Zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi w kat: II WJO wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalnych,
Zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi w kat: II Ż żurawie stacjonarne,
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport, Motoryzacja, Polityka, Turystyka, Muzyka, Elektronika użytkowa, e-Commerce
Inne
Prawo jazdy kategorii B,
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office