Przemysław Barański

Serwis Urządzeń Elektronicznych - SUEL

Wypowiedzi

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie NIKON w temacie d40 - czyszczenie matrycy
    8.07.2011, 00:15

    Przy czyszczeniu chmur tłuste plamy na matrycy to pikuś.

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie NIKON w temacie d40 - czyszczenie matrycy
    7.07.2011, 12:00

    Zapraszam do odwiedzenia bloga Czyszczenie Matrycy Info. Pozdrawiam serdecznie.Przemysław Barański edytował(a) ten post dnia 07.07.11 o godzinie 12:00

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie Orange w temacie Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE sprawa wałkowana...
    16.05.2011, 11:34

    Ja głównie opieram się na tym że druga umowa powindykacyjna też nie została spisana poprawnie i o włączeniu numerów dowiedziałem się bardzo późno, kilka miesięcy po terminie. Pismo z taką informacją otrzymałem nawet po terminie wygenerowanych faktur za abonament na telefony z umowy. Faktury nie zostały uregulowane ze względu na to iż aktywacja numerów nie została zrealizowania w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz z racji tego że karty sim były nieaktywne. Chciałem korzystać z tych numerów i wywiązać się z umowy ale technicznie nie było to możliwe. Następnie Centertel zerwał umowę z winy abonenta bo nie zapłacono faktur. i właśnie dlatego koło się zamyka i wierzytelność sprzedano firmie Raport.

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie Bezpłatne porady prawne w temacie Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE
    16.05.2011, 09:32

    Robert: Tak mają tytuł wykonawczy, ale ja nic nie mam, nie zostałem powiadomiony i tym iż jakaś sprawa się toczy przeciwko mnie.

    Sławek : Ok, spróbuję mediacji w tym urzędzie. U mnie dokumentacja jest już dość obszerna, są tego dwie wypchane teczki.

    Dzisiaj muszę odpowiedzieć na kolejne pismo komornika, oto treść:

    "
    Żądanie zaprzestania działań komorniczych

    Sprawa dotyczy: sygn: akt Km XXX38/11

    W odpowiedzi na pismo z dnia 26.04.2011 w dalszym ciągu proszę o wyjaśnienia, których nie otrzymałem od pana. Pismo z prośba o wyjaśnienia dotyczące tej sprawy wysłałem listem poleconym 10.03.2011.
    Nie wiem z jakiego powodu jestem obciążony działaniem komornika. Nie wiem kiedy odbyła się wspomniana w poprzednim piśmie sprawa w Sądzie Rejonowym w Lublinie. Czy w polskim prawie nie jest tak że strona w sprawie powinna zostać powiadomiona o terminie i miejscu rozprawy? Czy nie ma prawa do obrony ? Ja o postanowieniu Sądu dowiaduję się z pańskiego pisma i jest to dla mnie dużym zaskoczeniem. Skąd wzięły się kwoty należności?

    Swoje zobowiązania wobec firmy PTK Centertel uregulowałem i mam na to dowody. Dług swój spłaciłem przelewem bankowym z dnia 02.03.2006 w kwocie 2600 zł. Posiadam też dowody z których jasno wynika że podczas sporządzania umów popełniono błędy. Najpierw sprawą zajmowała się firma Kruk S.A. która zrezygnowała z dalszych działań gdy okazało się że pracownik firmy PTK Centertel źle sporządził aneksy, następnie firma Raport Sp. z o.o. Jednak druga umowa powindykacyjna z dnia 26.11.2007 nie doszła do skutku z winy pracownika salonu Orange. Nową umową podpisano z Panem konsultantem Marcinem Bruckim w dniu 26 listopada 2007. Niestety od tamtego czasu cały czas aktywacja nie doszła do skutku. Powołując się na punkt 10 umowy z dnia 26.11.2007 jednoznacznie stwierdzam iż firma PTK Centertel nie dotrzymała warunków umowy tj. nie dokonała aktywacji w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Powstaje pytanie: - Jakim prawem nałożono na mnie nowy dług i nazwano mnie dłużnikiem.?
    W związku z powyższym nie czuję się winny, mam czyste sumienie, nie popełniłem przestępstwa. Jednak w dalszym ciągu godzi się w moje dobre imię. Pana działanie oraz działanie firmy Raport Sp. z o.o. traktuję jako próbę wyłudzenia dużej sumy pieniędzy od uczciwego obywatela. Jak to jest że najpierw próbuje się ściągnąć ponad 17 tyś zł? Później nagle się okazujże jest to naciągana kwota i de fakto suma ta zmniejsza się o połowę. Gdzie tu jest uczciwość ?

    Jak już wspomniałem, dług wobec firmy PTK Centertel spłaciłem i kara która jest nałożona na moje konto jest próbą wyłudzenia pieniędzy i wynika z błędów ludzkich i proceduralnych. Firma PTK Centertel nie dotrzymała warunków nowej umowy z dnia 26.11.2007 i nie aktywowała numerów w terminie. Gdy już je aktywowała nie poinformowała o tym fakcie. Z pism wynika że włączenie numerów nastąpiło 72 dni po terminie przewidzianym w umowie. Jak widać potrzebowano na to ponad 2 miesiące a karę firma PTK Centertel powinna wystawić sobie sama a nie obwiniać osobę która chce uczciwie współpracować i wywiązać się z umowy.

    Cała sprawa była monitowana i wysyłane były reklamacje również do firmy Raport Sp. z o.o. Ewidentnie coś jest nie tak skoro narzucono karę a ja usług telekomunikacyjnych w ogóle nie korzystałem co można sprawdzić w bilingach w historii konta. Wszelkie zobowiązania wynikające z korzystania z telefonów i wydzwonionych minut zostały uregulowane przelewem z 02.03.2006

    Jak pan widzi cała ta sprawa toczy się już od 2006 roku i nadal nie jest rozwiązana. Ja i moja rodzina jesteśmy już bardzo zmęczeni tą sytuacją. Obciążenie psychiczne dla członków rodziny jest ogromne. Jedyne słuszne rozwiązanie które nam teraz pozostaje to przekazanie wniosku do Prokuratury o domniemaniu popełnienia przestępstwa i przedstawienie całej sprawy mediom publicznym aby nagłośniły temat o nieuczciwych praktykach wielkich firm telekomunikacyjnych i firm windykacyjnych.

    Proszę by pan się uczciwie ustosunkował do przedstawionych wyżej argumentów będących dowodem mojej niewinności i zaprzestał działań komorniczych oraz odpowiedział na wszelkie pytania zawarte w tym piśmie.
    "

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie Orange w temacie Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE sprawa wałkowana...
    16.05.2011, 00:43

    Bardzo proszę kompetentne osoby o pomoc i poradę w sprawie która swój początek ma w 2006 roku i do dnia dzisiejszego nie została zakończona.
    Pozwolę sobie przedstawić WAM treść pisma która w pigułce nakreśla istotę sprawy.

    Treść Reklamacji napisanej do K. Sośnicki & A. Sośnicka ul. Zwycięstwa 37 75-022 Koszalin - dradcy prawni w firmie Raport Sp. z o.o.

    " Numer sprawy:
    R00701\ORANGE\01901980XXXX

    Szanowana Pani
    W odpowiedzi na pismo z dnia 04.08.2010

    Żądam natychmiastowego zaprzestania wszelkich działań windykacyjnych gdyż sprawa ta zaczęła się już w 2006 roku. W dniu 14.01.2006 roku została wystawiona faktura nr. 601300215600 na kwotę 7367,44 zł i jest to ta sama faktura którą w wykazie (załącznik nr 1 Pani pisma z dnia 04.08.2010) sygnowana jest numerem 654224295 z datą wymagalności 11.10.2007. Ponad cztery lata temu celu polubownego załatwienia sprawy zadłużenia wystosowałem pismo z prośbą do PTK Centertel sp. z o.o. Moja prośba została rozpatrzona pozytywnie. Umożliwiono mi wówczas spłatę zaległych należności pod warunkiem podpisania aneksu do umowy. Spłaty zaległych rachunków w wysokości 2600 zł dokonałem dnia 02.03.2006 r. i posiadam potwierdzenie przelewu na tę kwotę. Aneks na przedłużenie umowy po windykacji podpisałem 01.04.2006 r. Niestety konsultant który ze mną podpisywał umowę źle sporządził aneksy, przez co numery nie zostały podłączone do sieci. (Informacja od konsultanta, pana Marka Banaszewskiego). W międzyczasie w dniu 19.03.2007 firma Kruk S.A. nabyła mój dług w drodze cesji wierzytelności i usilnie starała się wymusić spłatę prawie 9000 zł. Sprawę reklamowałem pismem do PTK Centertel sp z o.o. z dnia 25.09.2007 r.
    Jestem w posiadaniu pisma od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 11.10.2007r., w którym stwierdzono iż otrzymane przez nich dokumenty aktywacyjne zostały sporządzone nieprawidłowo przez konsultantów z punktu Orange przy ul. Gdańskiej 53 w Bydgoszczy. W piśmie tym PTK Centertel sp z o.o. proponuje wznowienie usług telekomunikacyjnych mimo sprzedania moich wierzytelności firmie Kruk S.A. stwierdzając iż ponowna aktywacja numeru będzie podstawą do anulowania opłaty specjalnej za zerwanie warunków promocji i zakończenia postępowania windykacyjnego. Firma PTK Centertel sp z o.o. zgodziła się dokonać aktywacji nowych numerów telefonów, jednocześnie tego nie dokonując gdyż z umowy podpisanej z panem Marcinem Bruckim w dniu 26.11.2007r wynika, że firma ta nie wywiązała się z punktu 10 owej umowy, czyli nie dokonała aktywacji numerów telefonów w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Firma Kruk S.A. zaprzestała wówczas swoich działań.

    Cała sprawa zatacza koło gdyż sprawę z dniem 18.12.2008 przejęła firma Raport sp. z o.o. W piśmie od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 08.01.2010 zredagowanym przez panią Katarzynę Tkaczyk otrzymałem informację: „Odnosząc się do kwestii umowy z dnia 26.11.2007 r., wyjaśniam, że nie została ona zrealizowana z uwagi na błędne dane w niej zawarte.” Aktywacja numerów miała nastąpić zgodnie z umową do 02.11.2007 tzn. w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Dopiero w piśmie otrzymanym od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 29.05.2010 firma ta podaje informacje iż numery aktywowała lecz dopiero 13.01.2008 czyli 72 dni po terminie przewidzianym w umowie. W ciągu tych 72 dni członkowie rodziny kilkakrotnie byli sprawę monitować w biurze obsługi klienta przy ul. Gdańskiej 53 w Bydgoszczy oraz co kilka dni sprawdzali czy karty sim są aktywne. Niestety wynik był zawsze negatywny. Faktura nr. 08010196706831 została wystawiona za okres już od 2007.12.14 do 2008.01.13 więc karty sim w tym okresie powinny być aktywne a nie były. Jeśli natomiast byłyby aktywne to na podstawie warunków oferty „aktywacja po windykacji” o których mowa w §1 pkt. 3 aneksu do umowy z dnia 26.11.2007 poprzednie saldo w wysokości 7367,44 zł byłoby wyzerowane w dniu 19.12.2007 r.
    W związku z tym nie przyznaje się do winy jakobym nie chciał się wywiązać z umowy. Dopełniłem wszystkich starań by ta umowa doszła do skutku. Numery z tej umowy w ogóle nie zostały podłączone do sieci, i nie mogłem z nich korzystać. Numery nie były aktywne bo stare saldo jest cały czas naliczane Jeśli numery te byłyby aktywowane zgodnie z umową nie byłoby tej całej sprawy windykacyjnej a ja już dawno sprawy finansowe i warunki ugody powindykacyjnej miałbym z firmą PTK Centertel sp z o.o. uregulowane.

    Proszę wyjaśnić tę sprawę i zakończyć ją definitywnie jak najszybciej.

    Dokument ten składa się z dwóch stron.

    Razem z pismem załączam:
    • pismo z indywidualną propozycją od PTK Centertel sp. z.o.o. z dnia 11.10.2007 (załącznik nr. 1)
    • kopię umowy dnia 26.11.07 (załącznik nr. 2)
    • kopię aneksu do umowy z dnia 26.11.07 (załącznik nr. 3)

    "

    Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak że kolejny są nadał klauzulę wykonalności a komornik informuje o tym ze jest uprawniony do przymusowego otwarcia Pani/Pana lokalu... Ostatnie pismo od komornika otrzymałem w zeszłym tygodniu z datą redagowania 26.04.2011. Jutro zamierzam wysłać pismo z odpowiedzią którą już sporządziłem. (mogę je też tu przedstawić)

    PROSZĘ WAS O POMOC

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie Bezpłatne porady prawne w temacie Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE
    16.05.2011, 00:42

    Bardzo proszę kompetentne osoby o pomoc i poradę w sprawie która swój początek ma w 2006 roku i do dnia dzisiejszego nie została zakończona.
    Pozwolę sobie przedstawić WAM treść pisma która w pigułce nakreśla istotę sprawy.

    Treść Reklamacji napisanej do K. Sośnicki & A. Sośnicka ul. Zwycięstwa 37 75-022 Koszalin - dradcy prawni w firmie Raport Sp. z o.o.

    " Numer sprawy:
    R00701\ORANGE\01901980XXXX

    Szanowana Pani
    W odpowiedzi na pismo z dnia 04.08.2010

    Żądam natychmiastowego zaprzestania wszelkich działań windykacyjnych gdyż sprawa ta zaczęła się już w 2006 roku. W dniu 14.01.2006 roku została wystawiona faktura nr. 601300215600 na kwotę 7367,44 zł i jest to ta sama faktura którą w wykazie (załącznik nr 1 Pani pisma z dnia 04.08.2010) sygnowana jest numerem 654224295 z datą wymagalności 11.10.2007. Ponad cztery lata temu celu polubownego załatwienia sprawy zadłużenia wystosowałem pismo z prośbą do PTK Centertel sp. z o.o. Moja prośba została rozpatrzona pozytywnie. Umożliwiono mi wówczas spłatę zaległych należności pod warunkiem podpisania aneksu do umowy. Spłaty zaległych rachunków w wysokości 2600 zł dokonałem dnia 02.03.2006 r. i posiadam potwierdzenie przelewu na tę kwotę. Aneks na przedłużenie umowy po windykacji podpisałem 01.04.2006 r. Niestety konsultant który ze mną podpisywał umowę źle sporządził aneksy, przez co numery nie zostały podłączone do sieci. (Informacja od konsultanta, pana Marka Banaszewskiego). W międzyczasie w dniu 19.03.2007 firma Kruk S.A. nabyła mój dług w drodze cesji wierzytelności i usilnie starała się wymusić spłatę prawie 9000 zł. Sprawę reklamowałem pismem do PTK Centertel sp z o.o. z dnia 25.09.2007 r.
    Jestem w posiadaniu pisma od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 11.10.2007r., w którym stwierdzono iż otrzymane przez nich dokumenty aktywacyjne zostały sporządzone nieprawidłowo przez konsultantów z punktu Orange przy ul. Gdańskiej 53 w Bydgoszczy. W piśmie tym PTK Centertel sp z o.o. proponuje wznowienie usług telekomunikacyjnych mimo sprzedania moich wierzytelności firmie Kruk S.A. stwierdzając iż ponowna aktywacja numeru będzie podstawą do anulowania opłaty specjalnej za zerwanie warunków promocji i zakończenia postępowania windykacyjnego. Firma PTK Centertel sp z o.o. zgodziła się dokonać aktywacji nowych numerów telefonów, jednocześnie tego nie dokonując gdyż z umowy podpisanej z panem Marcinem Bruckim w dniu 26.11.2007r wynika, że firma ta nie wywiązała się z punktu 10 owej umowy, czyli nie dokonała aktywacji numerów telefonów w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Firma Kruk S.A. zaprzestała wówczas swoich działań.

    Cała sprawa zatacza koło gdyż sprawę z dniem 18.12.2008 przejęła firma Raport sp. z o.o. W piśmie od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 08.01.2010 zredagowanym przez panią Katarzynę Tkaczyk otrzymałem informację: „Odnosząc się do kwestii umowy z dnia 26.11.2007 r., wyjaśniam, że nie została ona zrealizowana z uwagi na błędne dane w niej zawarte.” Aktywacja numerów miała nastąpić zgodnie z umową do 02.11.2007 tzn. w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Dopiero w piśmie otrzymanym od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 29.05.2010 firma ta podaje informacje iż numery aktywowała lecz dopiero 13.01.2008 czyli 72 dni po terminie przewidzianym w umowie. W ciągu tych 72 dni członkowie rodziny kilkakrotnie byli sprawę monitować w biurze obsługi klienta przy ul. Gdańskiej 53 w Bydgoszczy oraz co kilka dni sprawdzali czy karty sim są aktywne. Niestety wynik był zawsze negatywny. Faktura nr. 08010196706831 została wystawiona za okres już od 2007.12.14 do 2008.01.13 więc karty sim w tym okresie powinny być aktywne a nie były. Jeśli natomiast byłyby aktywne to na podstawie warunków oferty „aktywacja po windykacji” o których mowa w §1 pkt. 3 aneksu do umowy z dnia 26.11.2007 poprzednie saldo w wysokości 7367,44 zł byłoby wyzerowane w dniu 19.12.2007 r.
    W związku z tym nie przyznaje się do winy jakobym nie chciał się wywiązać z umowy. Dopełniłem wszystkich starań by ta umowa doszła do skutku. Numery z tej umowy w ogóle nie zostały podłączone do sieci, i nie mogłem z nich korzystać. Numery nie były aktywne bo stare saldo jest cały czas naliczane Jeśli numery te byłyby aktywowane zgodnie z umową nie byłoby tej całej sprawy windykacyjnej a ja już dawno sprawy finansowe i warunki ugody powindykacyjnej miałbym z firmą PTK Centertel sp z o.o. uregulowane.

    Proszę wyjaśnić tę sprawę i zakończyć ją definitywnie jak najszybciej.

    Dokument ten składa się z dwóch stron.

    Razem z pismem załączam:
    • pismo z indywidualną propozycją od PTK Centertel sp. z.o.o. z dnia 11.10.2007 (załącznik nr. 1)
    • kopię umowy dnia 26.11.07 (załącznik nr. 2)
    • kopię aneksu do umowy z dnia 26.11.07 (załącznik nr. 3)

    "

    Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak że kolejny są nadał klauzulę wykonalności a komornik informuje o tym ze jest uprawniony do przymusowego otwarcia Pani/Pana lokalu... Ostatnie pismo od komornika otrzymałem w zeszłym tygodniu z datą redagowania 26.04.2011. Jutro zamierzam wysłać pismo z odpowiedzią którą już sporządziłem. (mogę je też tu przedstawić)

    PROSZĘ WAS O POMOC

  • Przemysław Barański
    Wpis na grupie Bydgoszcz w temacie Gdzie naprawić cyfrówkę ??
    19.04.2011, 11:19

    Pani Małgorzato, jak tam ma się pani lustrzanka SONY, czy naprawili w cenie przekazanej w ofercie ? Pozdrawiam

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do