Przemysław Baliński

Senior Research Manager, Millward Brown
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Millward Brown SMG/KRC Poland
Senior Research Manager
Ipsos
Project Manager
GG Network S.A.
Market Research Manager
PBS
Project Manager
GfK Polonia
Badacz, analityk
Logo
Analityk
Ośr. Badań Psychologicznych i Społ.

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
Ekonometria
Ekonometria
Grupa wszystkich lubiących modelowanie ekonometryczne, teoretyków jak i praktyków...
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
II LO im. Stefana Batorego w Warszawie
II LO im. Stefana Batorego w Warszawie
Grupa absolwentów prawdopodobnie najbardziej klimatycznego liceum w Warszawie.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!