Umiejętności
Citrix
Zarządzanie zasobami IT
Wintel
sieci komputerowe: sieci LAN i WAN - protokoły, usługi
Certyfikat ITIL v3
administracja Active Directory
Microsoft Azure
praca w zespole i kierowanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. IT
* Zarządzanie zasobami IT w środowisku AD.
* Zarządzanie zasobami firmy w środowisku Citrix.
* Zarządzanie zasobami firmy w środowisku Azure.
* Druga i trzecia linia wsparcia IT (ITIL).
* Określanie potrzeb i zamawianie sprzętu IT.
* Zarządzanie assetami IT
* Szeroko pojęte wsparcie użytkowników zarówno w środowisku biurowym, produkcyjnym, jak również użytkowników mobilnych.
* Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, wsparcie w ocenie rocznej oraz rozwoju nowych pracowników.
* Szkolenie i mentoring nowoprzyjętych pracowników (proces onboardingu)
* Zarządzanie zasobami firmy w środowisku Citrix.
* Zarządzanie zasobami firmy w środowisku Azure.
* Druga i trzecia linia wsparcia IT (ITIL).
* Określanie potrzeb i zamawianie sprzętu IT.
* Zarządzanie assetami IT
* Szeroko pojęte wsparcie użytkowników zarówno w środowisku biurowym, produkcyjnym, jak również użytkowników mobilnych.
* Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, wsparcie w ocenie rocznej oraz rozwoju nowych pracowników.
* Szkolenie i mentoring nowoprzyjętych pracowników (proces onboardingu)
Specjalista ds. informatyki
MGS at Philips Lighting /Signify
* Druga i trzecia linia wsparcia IT (w standardach ITIL)
* Współpraca z zespołem, w celu dostarczenia pełnego wsparcia IT dla klienta biznesowego, w oparciu o ustalony kontrakt (SLA) i w celu uzyskania najlepszych wyników dla kluczowych procesów (KPI).
* Określanie potrzeb klienta i zamawianie sprzętu IT.
* Zarządzanie assetami IT
* Zarządzanie serwerami intranetowymi u klienta biznesowego (Instalacja, konfiguracja, IIS, zarządzanie udziałami i kontami użytkowników)
* Zarządzanie kontami komputerów i użytkowników w Active Directory
* Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, wsparcie w ocenie rocznej oraz rozwoju nowych pracowników.
* Jako starszy członek zespołu odpowiedzialny za szkolenie i mentoring nowoprzyjętych pracowników (proces onboardingu)
* Współpraca z zespołem, w celu dostarczenia pełnego wsparcia IT dla klienta biznesowego, w oparciu o ustalony kontrakt (SLA) i w celu uzyskania najlepszych wyników dla kluczowych procesów (KPI).
* Określanie potrzeb klienta i zamawianie sprzętu IT.
* Zarządzanie assetami IT
* Zarządzanie serwerami intranetowymi u klienta biznesowego (Instalacja, konfiguracja, IIS, zarządzanie udziałami i kontami użytkowników)
* Zarządzanie kontami komputerów i użytkowników w Active Directory
* Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, wsparcie w ocenie rocznej oraz rozwoju nowych pracowników.
* Jako starszy członek zespołu odpowiedzialny za szkolenie i mentoring nowoprzyjętych pracowników (proces onboardingu)
Specjalista ds Informatyki
* Druga i trzecia linia wsparcia IT (w standardach ITIL)
* Współpraca z zespołem, w celu dostarczenia pełnego wsparcia IT dla klienta biznesowego, w oparciu o ustalony kontrakt (SLA) i w celu uzyskania najlepszych wyników dla kluczowych procesów (KPI).
* Określanie potrzeb klienta i zamawianie sprzętu IT.
* Zarządzanie assetami IT
* Zarządzanie serwerami intranetowymi u klienta biznesowego (Instalacja, konfiguracja, IIS, zarządzanie udziałami i kontami użytkowników)
* Zarządzanie kontami komputerów i użytkowników w Active Directory
* Diagnozowanie, monitoring oraz rozwiązywanie incydentów/ problemów w lokalnych i zdalnych systemach IT, obejmujący wsparcie zarówno użytkowników biurowych jak szeroko pojęte wsparcie produkcji (MES, SAP PR) oraz systemów inżynieryjnych (National Instruments, Autodesk Inventor, Teamcenter)
* Członek zespołu zapewniających wsparcie 24/7/365 dla systemu MES (Manufacturing Execution System).
* Jako starszy członek zespołu odpowiedzialny za szkolenie, mentoring dla nowoprzyjętych pracowników (proces onboardingu)
* Zarządzanie systemem telewizyjnym w kantynach pracowniczych
* Współpraca z zespołem, w celu dostarczenia pełnego wsparcia IT dla klienta biznesowego, w oparciu o ustalony kontrakt (SLA) i w celu uzyskania najlepszych wyników dla kluczowych procesów (KPI).
* Określanie potrzeb klienta i zamawianie sprzętu IT.
* Zarządzanie assetami IT
* Zarządzanie serwerami intranetowymi u klienta biznesowego (Instalacja, konfiguracja, IIS, zarządzanie udziałami i kontami użytkowników)
* Zarządzanie kontami komputerów i użytkowników w Active Directory
* Diagnozowanie, monitoring oraz rozwiązywanie incydentów/ problemów w lokalnych i zdalnych systemach IT, obejmujący wsparcie zarówno użytkowników biurowych jak szeroko pojęte wsparcie produkcji (MES, SAP PR) oraz systemów inżynieryjnych (National Instruments, Autodesk Inventor, Teamcenter)
* Członek zespołu zapewniających wsparcie 24/7/365 dla systemu MES (Manufacturing Execution System).
* Jako starszy członek zespołu odpowiedzialny za szkolenie, mentoring dla nowoprzyjętych pracowników (proces onboardingu)
* Zarządzanie systemem telewizyjnym w kantynach pracowniczych
Specjalista ds Informatyki
* Pierwsza i Druga linia wsparcia IT (w standardach ITIL)
* Współpraca z zespołem, w celu dostarczenia pełnego wsparcia IT dla klienta biznesowego, w oparciu o ustalony kontrakt (SLA) i w celu uzyskania najlepszych wyników dla kluczowych procesów (KPI).
* Zarządzanie assetami IT
* Zarządzanie serwerami intranetowymi u klienta biznesowego (Instalacja, konfiguracja, IIS, zarządzanie udziałami i kontami użytkowników)
* Uprawnienia trener wewnętrznego w tematyce tworzenia stron intranetowych w warunkach korporacyjnych (HTML, CSS, Skrypty )
* Zarządzanie kontami komputerów i użytkowników w Active Directory
* Diagnozowanie, monitoring oraz rozwiązywanie incydentów/ problemów w lokalnych i zdalnych systemach IT, obejmujący wsparcie zarówno użytkowników biurowych jak szeroko pojęte wsparcie produkcji (MES, SAP ) oraz systemów inżynieryjnych (National Instruments, Autodesk Inventor, Teamcenter)
* Członek zespołu zapewniających wsparcie 24/7/365 dla systemu MES (Manufacturing Execution System), oraz innych systemów IT (SAP PR; MARC CS; Systemy monitoringu)
* Współpraca z zespołem, w celu dostarczenia pełnego wsparcia IT dla klienta biznesowego, w oparciu o ustalony kontrakt (SLA) i w celu uzyskania najlepszych wyników dla kluczowych procesów (KPI).
* Zarządzanie assetami IT
* Zarządzanie serwerami intranetowymi u klienta biznesowego (Instalacja, konfiguracja, IIS, zarządzanie udziałami i kontami użytkowników)
* Uprawnienia trener wewnętrznego w tematyce tworzenia stron intranetowych w warunkach korporacyjnych (HTML, CSS, Skrypty )
* Zarządzanie kontami komputerów i użytkowników w Active Directory
* Diagnozowanie, monitoring oraz rozwiązywanie incydentów/ problemów w lokalnych i zdalnych systemach IT, obejmujący wsparcie zarówno użytkowników biurowych jak szeroko pojęte wsparcie produkcji (MES, SAP ) oraz systemów inżynieryjnych (National Instruments, Autodesk Inventor, Teamcenter)
* Członek zespołu zapewniających wsparcie 24/7/365 dla systemu MES (Manufacturing Execution System), oraz innych systemów IT (SAP PR; MARC CS; Systemy monitoringu)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
Hobby:
- Grafika komputerowa i rysunek
- Futsal
- Fantastyka
- Grafika komputerowa i rysunek
- Futsal
- Fantastyka
Inne
Prawo Jazdy kat. B