Umiejętności
frachty
Spedycja
Logistyka międzynarodowa
Zarządzanie transportem
Transport
odprawy celne
Doświadczenie zawodowe
Spedytor, Specjalista do spraw logistyki
- realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych w dedykowanym regionie
- rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi partnerami
- współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów
- organizacja przewozów cało pojazdowych w relacjach międzynarodowych oraz krajowych
- monitorowanie prawidłowego przebiegu procesu spedycyjnego
- dbanie o wysoką jakość oraz terminowość realizowanych zleceń
- rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi partnerami
- współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowo pozyskanych klientów
- organizacja przewozów cało pojazdowych w relacjach międzynarodowych oraz krajowych
- monitorowanie prawidłowego przebiegu procesu spedycyjnego
- dbanie o wysoką jakość oraz terminowość realizowanych zleceń
Wspólwłaściciel
- zarządzanie i koordynacja pracy zespołu agentów
- organizacja pracy biura w celu stworzenia warunków do osiągnięcia maksymalnej wydajności i produktywności firmy
- nadzorowanie zgodności i podpisywania dokumentów finalizujących sprzedaż, kupno lub wynajem, sprawdzenie poprawności zleceń przepływu gotówki od kupującego do sprzedającego
-występowanie, jako pośrednik między kupującymi a sprzedającymi, reprezentowanie interesów jednej bądź drugiej strony
- przygotowywanie dokumentacji zakupowo-sprzedażowej
- pomoc przy pozyskiwaniu kredytów itp.
- organizacja pracy biura w celu stworzenia warunków do osiągnięcia maksymalnej wydajności i produktywności firmy
- nadzorowanie zgodności i podpisywania dokumentów finalizujących sprzedaż, kupno lub wynajem, sprawdzenie poprawności zleceń przepływu gotówki od kupującego do sprzedającego
-występowanie, jako pośrednik między kupującymi a sprzedającymi, reprezentowanie interesów jednej bądź drugiej strony
- przygotowywanie dokumentacji zakupowo-sprzedażowej
- pomoc przy pozyskiwaniu kredytów itp.
Agent pośrednictwa handlu nieruchomościami
- przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży dla sprzedającego do akceptacji
- przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości
-przygotowanie wszelkiej dokumentacji obowiązkowej dla poszczególnych transakcji: sporządzanie umowy przedwstępnej, umowy sprzedaży, umowy najmu, umowy pośrednictwa
- prowadzenie kalendarza spotkań, koordynowanie wyjazdów służbowych, przeprowadzanie prezentacji lokali potencjalnym klientom
- przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości
-przygotowanie wszelkiej dokumentacji obowiązkowej dla poszczególnych transakcji: sporządzanie umowy przedwstępnej, umowy sprzedaży, umowy najmu, umowy pośrednictwa
- prowadzenie kalendarza spotkań, koordynowanie wyjazdów służbowych, przeprowadzanie prezentacji lokali potencjalnym klientom
Edukacja
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Spedycja