Wypowiedzi
-
JAK PRZEBIĆ SIĘ PRZEZ SEKRETARKĘ?
Znów jakaś sekretarka u klienta zablokowała Ci drogę do dyrektora, odpowiedzialnego za zakup Twojego produktu? Jesteś na nią zły, ale pamiętaj: najczęściej przegrywasz z własnej winy. Dlaczego? Zrozum 2 powody i jeśli masz z nimi problem, popraw swoje działanie w tym obszarach.
Czytaj: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/185/jak-przebic-...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daj się znaleźć tym, którzy dadzą Ci zarobić. Buduj swoje cv sprzedawcy na DrSprzedaz.pl.
http://www.drsprzedaz.pl/start/career/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAK NAWIĄZAĆ KONTAKT Z KUPCEM SIECI?
Przy pierwszym kontakcie z kupcem sieci operuj konkretami: krótko przedstaw korzyści, jakie uzyskać może twój rozmówca i ustal termin kolejnej rozmowy. Wiesz jak to zrobić?
Czytaj: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/184/jak-nawiazac...
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.DrSprzedaz.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl
http://www.hayes.com.pl -
Radzi: Małgorzata Jastrzębska, trener McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.
JAK ZAINTERESOWAĆ KOLEJNĄ SIEĆ OFERTĄ?
Twój towar jest już w jakiejś sieci i chcesz wejść do kolejnej. Jesteś teraz dla kupca tzw. „trudnym-alternatywnym”. Dlaczego „trudnym”? I jak wykorzystać teraz swoje atuty aby sprzedać?
Czytaj: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/182/jak-zaintere...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buduj swoje cv sprzedawcy na DrSprzedaz.pl. Daj się znaleźć tym, którzy potrafią Cię docenić.
http://www.drsprzedaz.pl/start/career/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Radzi: dr Paweł Pawłowski, Business Development Director, McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.
JAK PROWADZIĆ SPOTKANIA ZE SPRZEDAWCAMI?
Dlaczego tak często sprzedawcy i menedżerowie sprzedaży nie cierpią spotkań działu handlowego? Jak zmienić ich nastawienie i efektywność spotkań?
Czytaj: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/97/jak-prowadzic-...Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.11.13 o godzinie 15:05 -
po co siedziec na GL skoro można być na prawdziwym portalu dla sprzedawców
-
- 4.09.2013, 16:51
-
SPOSOBY KUPCÓW NA EKSPRESOWE NEGOCJACJE ZE SPRZEDAWCĄ. ZNASZ JE? (wywiad)
DrSprzedaz.pl: Załóżmy, że jestem kupcem działającym pod nadzwyczajnie silną presją czasu. Dosłownie za chwilę grozi mi brak towaru niezbędnego do działania firmy. Co zrobić aby przyspieszyć maksymalnie proces zakupu, a jednocześnie nie pozwolić sprzedawcom dominować w rozmowach?
Robert Lara (Prezes, LaraCo Consulting): Polecam dwa proste zagrania. Tricków jest naturalnie więcej, ale doświadczenie podpowiada, by trzymać się prostych i sprawdzonych
rozwiązań. Pierwszy sposób to wykorzystanie reguły, którą dla własnych potrzeb nazwałem „prawidłem Kung-Fu”. Z własnej słabości uczynić siłę. Kupcy obawiają się mówić dostawcom, że są w niedoczasie. Słusznie zakładają, że handlowcy grają wówczas na zwłokę i próbują zmusić kupca do przyjęcia w pośpiechu nienegocjowanej oferty, dającej dostawcy relatywnie wysoką marżę. Podążając za mądrością Kung-Fu kupiec nie powinien blefować i sugerować, że jest silny, powinien ujawnić swą słabość (niedoczas). Komunikuje sprzedawcy coś na kształt: "obaj wiemy, że muszę sfinalizować zakup do końca tygodnia. Państwa oferta nie jest satysfakcjonująca. Nie wiem, nie wnikam, czy możliwe jest jej poprawienie. Jeśli będę wybierał jutro – nie wybiorę Waszego rozwiązania, natomiast jeśli otrzymam od Waszej firmy lepszą propozycję – na razie piłka w grze, niczego nie wykluczam. Aha, rozumiem i szanuję, że możecie uznać, że blefuję, ocena naszej/mojej wiarygodności jest po Waszej stronie. Weźcie jednak pod uwagę, że...
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/87/strategie-kupc...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
KTO CI PODCINA SPRZEDAŻOWE SKRZYDŁA?
Każdy sprzedawca choć raz w roku zastanawia się dlaczego nie sprzedaje więcej. Czy wasza własna lista „przeszkód sprzedażowych” zgadza się z tą, którą sporządziłem na podstawie opinii i obserwacji pracy kilkudziesięciu znajomych sprzedawców? Najważniejszy wniosek jest dość optymistyczny: najczęściej handlowcy sami podcinają sobie sprzedażowe skrzydła. Dlaczego optymistyczny? Bo na własne działania mamy największy wpływ. Możemy więc szybko zmienić to, co robimy źle.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/156/co-ci-podcin...
Miłej lektury
Przemysław Mik
http://www.hayes.com.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl
http://www.drsprzedaz.pl -
Zastanawiasz się jak efektywnie budować i utrzymywać sieć współpracujących z Tobą dystrybutorów? Przeczytaj koniecznie poniższy wywiad. Zrób to także, jeśli sam jesteś dystrybutorem i chciałbyś lepiej współpracować z producentem.
JAK ZWIĘKSZAĆ SPRZEDAŻ DZIĘKI DYSTRYBUTOROM?
Rozmowa z Arturem Konstowiczem, International Sales Managerem w Globo Multimedia Sp. z o.o. Sp. k.
Mając w perspektywie wynajem zewnętrznych sił sprzedaży, zastanowiłbym się lepiej nad dobrymi działaniami trade marketingowymi aby pozyskać siły sprzedaży dystrybutora. To stwarza znacznie większe szanse aby wygrać batalię na rynku...
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/81/jak-zwiekszac-...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomożemy Ci w pracy - Ty tylko zaproś znajomych...
Jeśli zarejestrujesz się na drsprzedaz.pl i skutecznie polecisz portal znajomym, otrzymasz od nas wybrany przez siebie e-book. Pomyśl, który e-book przyda Ci się bardziej w pracy:
- Kto pyta...ten sprzedaje - Jak zadawać pytania aby osiągnąć sukces w sprzedaży?
- Sklepowy merchandising w praktyce (cz.1) - Dekalog efektywnej promocji dla handlowca
Co o tym myślisz? Jeśli się zgadzasz:
- załóż profil użytkownika na http://www.drsprzedaz.pl/register/register (wystarczy e-mail i hasło)
- wejdź na stronę: http://www.drsprzedaz.pl/users/ebook/ i wybierz dla siebie e-book
- zaproś kilku znajomych wpisując ich e-maile do formularza na stronie
Jeśli dwóch Twoich znajomych dzięki Twojemu zaproszeniu założy profil na drsprzedaz.pl, wszyscy otrzymacie e-book. Pomożesz? :) :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAŻDEMU PO RÓWNO? JAK MOTYWOWAĆ HANDLOWCÓW
dr Paweł Pawłowski
Grzech pierworodny współczesnych systemów motywacyjnych dla handlowców to założenie, że wszyscy sprzedawcy są tacy sami i motywuje ich to samo. Za wdrażaniem takich systemów kryje się zwykłe lenistwo menedżerów sprzedaży.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/143/kazdemu-po-r...
Życzę ciekawej lektury!
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl -
CENA NIE ZAJĄC NIE UCIEKNIE
Jeśli chcesz rzeczowo rozmawiać o cenie, nie pozwól aby temat ceny pojawił się zbyt wcześnie
Klienci często przechodzą zbyt szybko do rozmowy o cenie. Robią tak, bo uważają, że należy się targować lub myślą, że znają już Twoją ofertę. Masz dość bezsensownych rozmów o rabatach z sufitu? Pilnuj by rozmawiać o cenie we właściwym czasie.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/140/cena-nie-zaj...
Czy warto rozważyć pomysł aby do sprzedaży Twoich produktów wykorzystywać szkolenia o dobrej zawartości merytorycznej? Czy wiesz jakie korzysci daje kontakt z potencjalnym klientem podczas kilkugodzinnego szkolenia w porównaniu ze zwykłą rozmową handlową? Przeczytaj wywiad:
ZANIM SPRZEDASZ, NAUCZ UŻYWAĆ
drsprzedaz.pl: Stosują Państwo przy sprzedaży swoich produktów – oprogramowania wspierającego e-mail marketing – bezpłatne szkolenia. Jak organizować takie bezpłatne wsparcie merytoryczne klientów, aby to realnie zwiększało sprzedaż?
Karolina Żmijewska, Account Manager, Optivo GmbH/Sp. z o.o.: Przede wszystkim skupiamy się na tym, co jest dla klienta ważne i oficjalnie komunikowane jako cel spotkania: rozwijamy umiejętności klientów, a nie promujemy produkt. Gdybyśmy pod nazwą szkolenia typu: „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta” przygotowali dla klientów prezentację handlową, mogliby się poczuć oszukani. Dotyczy to wszystkich branż, w których stosuje się szkolenie jako narzędzie wsparcia sprzedaży - a można go używać wszędzie tam, gdzie korzyścią dla klienta jest wiedza na temat efektywnego wykorzystywania produktu.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/77/zanim-sprzedas...
Życzę ciekawej lektury!
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl -
Jeśli jesteś sprzedawcą z długim stażem, prawdopodobnie nie raz w życiu zdarzyło Ci się wyjść sfrustrowanym i zirytowanym ze spotkania działu handlowego, podczas którego szef podsumował słabe wyniki, wygłosił wykład jak powinno się sprzedawać, a na koniec zaklaskał kilka razy w ręce i zakrzyknął "no to teraz do roboty". Bądź dla niego wyrozumiały. Możliwe, że jego intelekt nie pozwalał mu na więcej.
SALES MEETING NIE JEST DLA FRUSTRATÓW
Rozmowa z Pawłem Pawłowskim, trenerem, konsultantem i wykładowcą akademickim
Jak organizować efektywne i ciekawe spotkania handlowców?
Wielu sprzedawców i menedżerów nie lub tzw. "Sales Meetingów". Jednych drażni, że są za częste, drudzy boją się „seansów krytyki”, a jeszcze inni się po prostu nudzą. Wielu szefów sprzedaży niestety intelektualnie nie jest w stanie poradzić sobie z wyodrębnieniem procesów sprzedażowych, o których powinno się rozmawiać na spotkaniach.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/76/sales-meeting-...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż profil na http://www.drsprzedaz.pl i pomóż nam rozwijać portal tak, aby był dla Ciebie użyteczny:
Zastanawiasz się nad rozwiązaniem problemu sprzedażowego? Zaproponuj temat, a my znajdziemy eksperta, który przygotuje artykuł
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dlaczego sprzedawcy często obawiają się zadzwonić po raz 5-ty czy 6-ty do klienta, a łatwiej im idzie pierwszy telefon? Odpowiedź jest prosta. Bo dzwoniąc pierwszy raz masz zawsze dla klienta coś nowego, liczysz, że go zainteresujesz i zagrasz do przodu. Przeczytaj artykuł Adama Kowalewskiego na ten temat.
SPRZEDAWCA NIE PODAJE DO OBROŃCÓW
Adam Kowalewski
Czy podtrzymując kontakt z klientem grasz ofensywnie? A może przetrzymujesz piłkę w środku pola lub grasz do obrońców?
Czytaj grę i zwyciężaj z klątwą piątego telefonu. Zanim trener posadzi Cię na ławce.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/134/sprzedawca-n...
Życzę ciekawej lektury!
Pozdrawiam
Jacek Makowski
http://www.drsprzedaz.pl
-
O ile nie jesteś przedstawicielem producenta "najniższej jakości towaru za najniższą cenę" :) to na pewno nie lubisz, gdy klient uparcie włącza płytę: "Dlaczego to takie drogie"? Nie chcesz słuchać tej płyty? Zaskocz pozytywnie klienta i daj mu niepowtarzalną ofertę. Przeczytaj, co na ten temat mówi Konrad Przyłucki:
WYGRASZ TWORZĄC NIEPORÓWNYWALNE OFERTY HANDLOWE
Rozmowa z Konradem Przyłuckim, dyrektorem handlowym firmy Webmedio
Jaka jest droga do tworzenia „atrakcyjnych ofert handlowych” przez firmę?
W świecie gdzie wszystko można porównać, a rywalizacja o klienta często sprowadza się do rywalizacji o cenę, kluczem do sukcesu jest tzw. „oferta nieporównywalna”. Można ją stworzyć przesuwając środek ciężkości na wartość dodaną, lub przewagę konkurencyjną. Walka o klienta ceną to ostateczność.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/74/wygrasz-tworza...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chcesz otrzymywać newsletter specjalistycznego portalu dla sprzedawców Dr Sprzedaż? prosto na e-mail?
Zapisz się w 3 sekundy na stronie http://www.DrSprzedaz.pl
Będziesz otrzymywać co tydzień najciekawsze wywiady i artykuły o sprzedaży, będziesz wiedzieć więcej!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny, nowy sprzedawca znów sobie nie radzi. Nie ma wyjścia, trzeba szukać następnego. A przecież poświęciłeś tyle czasu aby go zrekrutować i wdrożyć w pracę...
Ale czy naprawdę sie przyłożyłeś? Pomyśl, jak udaje Ci się nie przynosić codziennie ze sklepu niesmacznych jogurtów, paskudnej czekolady lub niezdatnego do użycia szamponu? A teraz zastanów się czy do wyboru sprzedawcy do swojego zespołu przykładasz się bardziej niż do zakupów wymienionych wyżej produktów. Przeczytaj artykuł Jana Trwalińskiego.
SZUKAJ SPRZEDAWCY JAK JOGURTU. I NIE DAJ MU SIĘ ZEPSUĆ
Jan Trwaliński
Kiedy szukasz top-sprzedawców? Czy wtedy, gdy w twoim zespole “zwalnia się miejsce”? Jeśli tak, to robisz ogromny błąd!
Dlaczego łatwiej nam znaleźć świetny jogurt niż dobrego sprzedawcę? Zastanawiałeś się kiedyś? To ciekawe, ze szukając sprzedawcy do zespołu popełniamy wiele błędów, których potrafimy uniknąć szukając zwykłego jogurtu. A co jest dla Ciebie ważniejsze? Może jednak jogurt?
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/132/szukaj-sprze...
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl -
Agresywnie działający sprzedawcy miewają bardzo często kłopoty ze słuchem. Czy zdarza Ci się, że gdy starasz się być bardzo dynamiczny i dominować podczas rozmowy z klientem, nagle przestajesz słyszeć? Sprawdź, co radzi w takich przypadkach Agnieszka Gąsior w wywiadzie z DrSprzedaz.pl.
AGRESYWNI SPRZEDAWCY TRACĄ SŁUCH
Agnieszka Gąsior
DrSprzedaz.pl: Jak nie „spłoszyć” klienta, szczególnie w działaniach B2C?
Agnieszka Gąsior: Najważniejsze jest dopasowanie stylu działania sprzedawcy do klienta. Jeśli będziemy zawsze tak samo agresywni, niezależnie od tego z jakim klientem będziemy rozmawiać, to w praktyce czasem albo przeholujemy i klient będzie czuł się „zaszczuty” albo okaże się, że… jesteśmy za mało agresywni. Wiele osób zapomina, że nie tylko sprzedawcy różnią się między sobą osobowością, ale dotyczy to też klientów. Skupiony na dominacji sprzedawca często przestaje słuchać. Przyjmuje...
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/wywiady/get/72/agresywni-sprz...
Rozum czy emocje? Czy dobrze rozkładasz nacisk na te dwie siły podczas rozmów handlowych? A może Ci się tylko tak wydaje?
KLIENT TO WIELE EMOCJI I TROCHĘ ROZUMU
Dariusz Nosorowski
Męczysz się aby przeprowadzić logiczną argumentację. A konkurencyjny sprzedawca poklepuje klienta po ramieniu, chwali jego samochód oraz potwierdza, że ma babkę w rodzinnej miejscowości kupującego. I to konkurent sprzedaje, a nie Ty.
Bywa i tak, że firma, której produkt słabiej zaspokaja potrzeby klienta, wygrywa w walce rynkowej dzięki promocji i budowaniu wizerunku marki. Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedzialne są dwie siły kierujące ludzkim zachowaniem: rozum i emocje. Fenomen, o którym niewiele się mówi, a ja czasem zastanawiam się dlaczego. Być może dlatego, że niechętnie przyznajemy się, iż człowiekiem można manipulować, oddziałując na jego emocje...
Więcej: Przeczytaj fragment książki "Dlaczego wyginęły Dinozaury" Dariusza Nosorowskego: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/130/klient-to-wi...
Życzę ciekawej lektury i zapraszam na http:///www.drsprzedaz.pl
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl
http://www.sprzedaz.edu.pl -
Biuletyn grupy „FMCG Sprzedaż Nowoczesna”
UWAŻAJ NA E-MAIL, KTÓRY ZNISZCZY TWOJĄ SPRZEDAŻ
Czy przeglądasz swoje e-maile do klientów pod kątem ukrytych w nich "bomb zegarowych"?
Nasza niedokładność, niedbałość, a czasem... autokorekta mogą siać zniszczenie. Przeczytaj jak Adam Kowalewski stracił klienta przez żart w e-mailu oraz kto trafiał na "czarną listę handlowców" pewnego dyrektora.
E-MAIL, KTÓRY ZNISZCZY TWOJĄ SPRZEDAŻ
Znałem kiedyś dyrektora, którego nazwisko autokorekta edytorów tekstu zmieniała na ogół w niecenzuralne słowo. Domyślacie się ile otrzymywał wiadomości i pism zawierających ten brzydki wyraz zamiast własnego nazwiska? Dyrektor ten miał w zwyczaju prowadzić "czarną listę" osób i firm, od których dostał takie niesprawdzone wiadomości. W ciągu kilku lat na tę jego listę trafiło ponad 150 osób, w tym wielu handlowców, którzy stracili na zawsze szansę by mu cokolwiek sprzedać.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/articles/get/126/
martwisz się, że kupiec domaga się obniżki ceny? Zastanawiasz się gdzie szukać wyjścia z tej sytuacji? Przeczytaj wywiad z Sebastianem Turczyniakiem
NOWE I LEPSZE LEKARSTWEM NA TAŃSZE
Rozmowa z Sebastianem Turczyniakiem, National Key Account Managerem w firmie Jurajska Spółdzielnia Pracy
Wszystko na rynku zmierza w kierunku sytuacji, w których sieć narzuca cenę - widać to już na rynkach zachodnich, do nas także to dociera. Spotkałem się z relacjami jak to wygląda na rynku we Włoszech - tam kupiec może powiedzieć: "Zapłacę za pański produkt euro pomimo że cena w pańskim cenniku to 1,5 euro, opłaci pan półkę i na koniec roku podsumujemy naszą pracę". Zadaniem menedżera jest wyprzedzanie takich zdarzeń. Ale zamiast tylko obniżać ceny lepiej sprawdzić, czy możemy dostarczyć kupcowi inny produkt, spełniający jego oczekiwania, innowacyjny i konkurencyjny względem innych operatorów.
Więcej: http://www.drsprzedaz.pl/interviews/get/69/
Życzę ciekawej lektury i zapraszamy na http://www.drsprzedaz.pl
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl -
Biuletyn grupy „FMCG Sprzedaż Nowoczesna”
ZACZNIJ MYŚLEĆ, ALBO NIE ZAWRACAJ GŁOWY KUPCOM W DYSKONCIE
Sklepy dyskontowe to coraz atrakcyjniejsze miejsca do zarabiania naprawdę dużych pieniędzy.
Wielu handlowców narzeka jednak, że z dyskontami "nie idzie pracować". Ludożercy, hieny, skąpcy - to tylko niektóre z epitetów jakimi obdarzają handlowcy kupców z dyskontów. Jednocześnie, każdy chciałby widzieć swoje produkty na półce w Biedronce czy Lidlu.
Dlaczego wielu firmom nie udaje się tam wejść? Dlaczego kupiec z dyskontu nie chce nawet rozmawiać ze sprzedawcami, którzy odnosili sukcesy w hipermarketach?
To proste. Wystarczy tylko zrozumieć, że...
Przeczytaj wywiad, którego Robert Lara, ekspert od dyskontów, udzielił portalowi DrSprzedaż:
Zacznij myśleć, albo nie zawracaj głowy kupcom w dyskoncie
Zrozumiesz, czego od dostawców oczekują kupcy w dyskontach.
Gdy przeczytasz wywiad i zaczniesz się przygotowywać do spotkania z kupcem z dyskontu, może przydać Ci się także szkolenie:
Obrona przed manipulacjami kupieckimi
Pozdrawiam
Przemysław Mik
http://www.drsprzedaz.pl
http://www.hayes.com.pl
To jest biuletyn z grupy FMCG Sprzedaż nowoczesna
Jeżeli uważasz ten biuletyn za spam, możesz zrezygnować z członkostwa w danej grupie lub zrezygnować z biuletynu. -
Biuletyn Grupy „FMCG sprzedaż tradycyjna”
Dla zainteresowanych rozwijaniem umiejętności sprzedażowych mam dziś ciekawą propozycję:
1. Bezpłatna, 2-miesięczna prenumerata magazynu Manager dla członków grupy „FMCG sprzedaż tradycyjna” od DrSprzedaz.pl
Chcesz być na bieżąco z najświeższymi artykułami, wywiadami i poradami z zakresu zarządzania sprzedażą? Utwórz bezpłatne konto na portalu DrSprzedaz.pl
Dodatkowo odbierz prezent: bezpłatną prenumeratę magazynu Manager na 2 miesiące! W magazynie znajdziesz również sekcję poświęconą zagadnieniom Sprzedaży.
Działaj szybko bo liczba prenumerat jest ograniczona! Kliknij po szczegóły
2. Uważasz, że referencje to najsilniejsze atuty w rękach sprzedawcy? Zastanawiasz się, dlaczego często jednak nie działają?
Polecam artykuł: „Referencje w sprzedaży działają tylko gdy na nie zasłużysz” na portalu DrSprzedaz.pl i zapraszam do dyskusji!
Pozdrawiam
Przemysław Mik
McHayes&StewardGroup -
Na portalu DrSprzedaz.pl rozpoczął się konkurs dla działów sprzedaży. Wygrywa dział, z którego najwięcej osób zarejestruje bezpłatny profil na portalu http://DrSprzedaz.pl od 17 września do 15 października.
I nagroda: szkolenia za 16 tys. zł, w tym szkolenie grupowe dla działu prowadzone przez ekspertów McHayes&StewardGroup oraz miejsce w Szkole Zarządzania Sprzedażą
II nagroda - miejsce w Szkole Zarządzania Sprzedażą - szkolenie "Zarządzanie działem sprzedaży" - wartość 4450 zł
III nagroda - miejsce w Szkole Zarządzania Sprzedażą - szkolenie "Account Management: sprzedaż doradczo-ekspercka" - wartość 3950 zł
Polecam konkurs zwłaszcza uwadze szefów sprzedaży, którzy mogą zmobilizować swoich sprzedawców do rejestracji bezpłatnego profilu. Wygra tak naprawdę najbardziej zdyscyplinowany dział.
Jeśli chcecie zobaczyć kto prowadzi i ile osób trzeba zarejestrować by objąć prowadzenie wejdźcie na stronę: http://www.drsprzedaz.pl/konkurs -
Dzień dobry,
Reprezentuje spółkę „McHayes&StewardGroup” oraz „Szkołę Zarządzania Sprzedażą” – jedne z czołowych organizacji szkolące działy sprzedaży w Polsce. Obecnie szukamy:
1. Do naszej spółki matki – McHayes&StewardGroup Sp. z o.o. (http://hayes.com.pl)
Trenerów/Coachów, którzy chcą rozpocząć pracę jako trener sprzedaży. Szukamy osób, które:
- pracowały dla koncernu - jako trener wewnętrzny działu sprzedaży
- pracowały jako menedżer sprzedaży w firmie i m.in. szkoliły swój podległy zespół sprzedażowy
- są trenerami z dużym doświadczeniem w szkoleniach i działach sprzedaży
- posiadają świetne umiejętności prowadzenia szkoleń warsztatowych w grupach do 15 osób
- posiadają certyfikacje Coacha (mile widziana – niewymagana)
- potrafią pisać programy szkoleniowe, opracowywać oferty większych/złożonych procesów szkoleniowych
- mają minimum 8 lat doświadczenia zawodowego
- mieszkają w Warszawie lub okolicach
2. Do naszej „Szkoły Zarządzania Sprzedażą” (http://sprzedaz.edu.pl)
Wykładowców/Menedżerów sprzedaży, którzy czują się na siłach, aby być wykładowcą w placówce szkolącej czołówkę polskich menedżerów sprzedaży. Szukamy osób, które po latach doświadczeń chcą i mogą dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi. Szukamy osób, które:
- mają doświadczenie, chęć i siły, aby cyklicznie, np. raz w miesiącu poprowadzić w Warszawie wykłady dla menedżerów i sprzedawców
- pracują lub pracowały w działach sprzedaży wiodących firm/koncernów
- mają minimum 10 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami sprzedaży
- mają doświadczenie w wewnętrznych komórkach szkoleniowych odpowiedzialnych za szkolenia działu sprzedaży
- czują się na siłach stanąć przed 50 osobową grupą sprzedawców/menedżerów, aby poprowadzić wysokiej klasy wykład
- miejsce zamieszkania – dowolne – teren całej Polski
Jeżeli powyższa propozycja jest interesująca proszę o przesłanie CV na maila - przemyslaw.mik@hayes.com.pl
Pozdrawiam,
Przemysław Mik
Prezes Zarządu
McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.
tel: 22 423 02 13
http://hayes.com.pl
http://sprzedaz.edu.pl
http://drsprzedaz.pl -
Szanowne koleżanki i koledzy "po fachu",
nie wiem jakie Wy odnosicie wrażenie z obecności na grupach na tym portalu, ale tutaj są same ogłoszenia szkoleniowe, o prace i wiele jednozdaniowych wątków o tym gdzie po drodze do pracy można coś zjeść! ... a gdzie są konkrety o sprzedaży?
Tego miejsca nie można nazwać "źródłem wiedzy" o sprzedaży. Jeśli szukacie czegoś więcej niż linków do szkoleń, ogłoszeń o pracy albo rozmów o gadżetach i jedzeniu wejdźcie na stronę http://WWW.DRSPRZEDAZ.PL ... TAK! (uprzedzając od razu komentarze) jest to promocja naszego nowego portalu dla sprzedawców... ale przynajmniej tam są konkrety a jak tutaj nie "mydło widło i powidło".
Portal http://WWW.DRSPRZEDAZ.PL to obecnie jeden z najciekawiej zaprojektowanych serwisów dla sprzedaży. Są tam m.in. przydatne w pracy:
- artykuły o sprzedaży
- wywiady z doświadczonymi menedżerami sprzedaży
- filmy szkoleniowe o sprzedaży
- badania i sondaże sprzedażowe
... oraz społeczność - TYLKO dla osób ze sprzedaży.
Zalogujcie się na http://www.drsprzedaz.pl może tam coś znajdziecie merytorycznego. -
Szanowne koleżanki i koledzy "po fachu",
nie wiem jakie Wy odnosicie wrażenie z obecności na grupach na tym portalu, ale tutaj są same ogłoszenia szkoleniowe, o prace i wiele jednozdaniowych wątków o tym gdzie po drodze do pracy można coś zjeść! ... a gdzie są konkrety o sprzedaży?
Tego miejsca nie można nazwać "źródłem wiedzy" o sprzedaży. Jeśli szukacie czegoś więcej niż linków do szkoleń, ogłoszeń o pracy albo rozmów o gadżetach i jedzeniu wejdźcie na stronę http://WWW.DRSPRZEDAZ.PL ... TAK! (uprzedzając od razu komentarze) jest to promocja naszego nowego portalu dla sprzedawców... ale przynajmniej tam są konkrety a jak tutaj nie "mydło widło i powidło".
Portal http://WWW.DRSPRZEDAZ.PL to obecnie jeden z najciekawiej zaprojektowanych serwisów dla sprzedaży. Są tam m.in. przydatne w pracy:
- artykuły o sprzedaży
- wywiady z doświadczonymi menedżerami sprzedaży
- filmy szkoleniowe o sprzedaży
- badania i sondaże sprzedażowe
... oraz społeczność - TYLKO dla osób ze sprzedaży.
Zalogujcie się na http://www.drsprzedaz.pl może tam coś znajdziecie merytorycznego. -
ZATRUDNIMY TRENERA NA STAŁE.
Niniejsza wiadomosc kieruje do trenerów sprzedaży. Reprezentuje spolke McHayes&StewardGroup oraz Szkole Zarzadzania Sprzedaza i szukamy na STALE trenerow sprzedazy. Jezeli jestes trenerem biznesu a wszczegolnosci dzialow sprzedazy, i masz juz dosc:
- pracy dla koncernu - jako trener wewnetrzny
- szukania zlecen i klientow na rynku - bedac freelancerem
Mamy dla Ciebie propozycje. Szukamy 2 trenerow na stale. Na stale tzn na full time job, oferujemy:
- miesieczne stale wynagrodzenie,
- dodatkowe wynagrodzenie za dzien szkoleniowy / coachingowy
Tak! szukammy trenerow na stale, ktorzy dolacza do zespolu i beda z nami tworzyli jedna z najlepszych grup trenerskich dla dzialow sprzedazy w Polsce.
Jezeli mieszkasz w Warszawie i jestes zdecydowany juz ustabilizowanie sie w zawodzie trenera sprzedazy, pomysl nad nasza propozycja. Osobiscie reprezentuje organizacje, ktora jako jedna z nielicznych w kraju zajmuje sie wylacznnie szkoleniem/coachingiem i doradztwem dla dzialow sprzedazy. Jestesmy na rynku 10 lat i zaliczamy sie do czolowki polskich firm szkoleniowych. Zapaszam na nasze strony:
- http://hayes.com.pl
- http://sprzedaz.edu.pl
Jezeli jestes zainteresowany szczegolami zapraszam do kontaktu na mojego maila - przemyslaw.mik@hayes.com.pl
Pozdrawiam
Przemyslaw Mik
McHayes&StewardGroup sp. z o.o. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Praca dla trenera.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ZAAWANSOWANA PERSWAZJA