Wypowiedzi
-
Oczywiście!
Podaje:
Adres Biura Projektu:
Fabryka Zysków Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna
ul. Św. Józefa 1/3 lok. 203
50-329 Wrocław
Specjalista ds. promocji i rekrutacji:
Beata Micińska-Hernas
Tel.+48 663 001 991
e-mail: szkolenia@fabrykazyskow.pl
http://fabrykazyskow.pl -
Projekt „Rozwój kluczowych kompetencji doradcy finansowego – profesjonalizacja warsztatu pracy kobiet zatrudnionych w instytucjach finansowych na terenie województwa dolnośląskiego” jest adresowany do kobiet pracujących w branży finansowej zamieszkałych lub pracujących na terenie województwa dolnośląskiego.
Głównym celem szkolenia jest podniesienie: poziomu wiedzy, umiejętności sprzedażowych i kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej i etycznej obsługi klienta oraz wzrost poczucia pewności siebie i asertywności uczestniczek szkolenia.
Szkolenie obejmuje sześć dwudniowych modułów. Zajęcia będą odbywać się raz w miesiącu w soboty i niedziele.
Koszt szkolenia: B E Z P Ł A T N I E
Korzyści dla uczestników:
80% szkolenia prowadzone jest metodą warsztatową. Taka forma prowadzenia szkolenia zwiększa aktywność i zaangażowanie uczestników. Dzięki osadzeniu ćwiczeń w realiach pracy uczestników, przekazywana wiedza bezpośrednio przekłada się na polepszenie efektów pracy;
nasz zespół trenerski posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla doradców finansowych, dzięki czemu problemy jakie napotykają w swojej pracy doradcy są nam dobrze znane i potrafimy pomóc się z nimi uporać;
uczestnikami szkolenia będą osoby związane z różnymi instytucjami finansowymi, co da uczestnikom możliwość poznania nowych ludzi oraz wzajemną wymianę doświadczeń.
Termin:
- 14.07.2012 r.
- 28.07.2012 r.
Cele szczegółowe szkolenia:
RYNKI I INSTRUMENTY FINANSOW
MATEMATYKA FINANSOWA
PRRAKTYCZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA
STRES W PRACY DORADCY FINANSOWEGO
ZARZĄDZANIE CZASEM
ASERTYWNOŚĆ -
Projekt „Rozwój kluczowych kompetencji doradcy finansowego – profesjonalizacja warsztatu pracy kobiet zatrudnionych w instytucjach finansowych na terenie województwa dolnośląskiego” jest adresowany do kobiet pracujących w branży finansowej zamieszkałych lub pracujących na terenie województwa dolnośląskiego.
Głównym celem szkolenia jest podniesienie: poziomu wiedzy, umiejętności sprzedażowych i kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej i etycznej obsługi klienta oraz wzrost poczucia pewności siebie i asertywności uczestniczek szkolenia.
Szkolenie obejmuje sześć dwudniowych modułów. Zajęcia będą odbywać się raz w miesiącu w soboty i niedziele.
Koszt szkolenia: B E Z P Ł A T N I E
Korzyści dla uczestników:
80% szkolenia prowadzone jest metodą warsztatową. Taka forma prowadzenia szkolenia zwiększa aktywność i zaangażowanie uczestników. Dzięki osadzeniu ćwiczeń w realiach pracy uczestników, przekazywana wiedza bezpośrednio przekłada się na polepszenie efektów pracy;
nasz zespół trenerski posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla doradców finansowych, dzięki czemu problemy jakie napotykają w swojej pracy doradcy są nam dobrze znane i potrafimy pomóc się z nimi uporać;
uczestnikami szkolenia będą osoby związane z różnymi instytucjami finansowymi, co da uczestnikom możliwość poznania nowych ludzi oraz wzajemną wymianę doświadczeń.
Termin:
- 14.07.2012 r.
- 28.07.2012 r.
Cele szczegółowe szkolenia:
RYNKI I INSTRUMENTY FINANSOW
MATEMATYKA FINANSOWA
PRRAKTYCZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA
STRES W PRACY DORADCY FINANSOWEGO
ZARZĄDZANIE CZASEM
ASERTYWNOŚĆ -
„Rozwój kluczowych kompetencji doradcy finansowego –
profesjonalizacja warsztatu pracy kobiet zatrudnionych w instytucjach
finansowych na terenie województwa dolnośląskiego” jest adresowany do
kobiet pracujących w branży finansowej zamieszkałych lub pracujących na
terenie województwa dolnośląskiego.
Głównym celem szkolenia jest podniesienie: poziomu wiedzy, umiejętności
sprzedażowych i kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej i etycznej
obsługi klienta oraz wzrost poczucia pewności siebie i asertywności
uczestniczek szkolenia.
Szkolenie obejmuje sześć dwudniowych modułów. Zajęcia będą odbywać się
raz w miesiącu w soboty i niedziele.
Koszt szkolenia: B E Z P Ł A T N I E
termin:
Grupa
14.07 - 15.07.2012
04.08 - 05.08.2012
15.09 - 16.09.2012
20.10 - 21.10.2012
03.11 - 04.11.2012
24.11 - 25.11.2012
Grupa
28.07 - 29.07.2012
25.08 - 26.08.2012
29.09 - 30.09.2012
03.11 - 04.11.2012
17.11 - 18.11.2012
08.12 - 09.12.2012
Korzyści dla uczestników:
80% szkolenia prowadzone jest metodą warsztatową. Taka forma prowadzenia
szkolenia zwiększa aktywność i zaangażowanie uczestników. Dzięki osadzeniu
ćwiczeń w realiach pracy uczestników, przekazywana wiedza bezpośrednio
przekłada się na polepszenie efektów pracy;
nasz zespół trenerski posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla
doradców finansowych, dzięki czemu problemy jakie napotykają w swojej
pracy doradcy są nam dobrze znane i potrafimy pomóc się z nimi uporać;
uczestnikami szkolenia będą osoby związane z różnymi instytucjami
finansowymi, co da uczestnikom możliwość poznania nowych ludzi oraz
wzajemną wymianę doświadczeń.
Cele szczegółowe szkolenia:
RYNKI I INSTRUMENTY FINANSOWE
Poznajemy świat inwestycji giełdowych
1. Czym jest inwestowanie?
2. Kto i po co wymyślił giełdę?
Historia giełdy;
Cel powstania giełdy oraz ewolucja przez lata;
Boom lat dwudziestych, kryzys lat trzydziestych;
Giełda teraz.
3. Kto i po co gra na giełdzie?
Instrumenty rynku kapitałowego;
Podmioty występujące na rynku;
Organizacja rynku;
4. Kto i jak zarabia na giełdzie?
Jak zarabiać w hossie i nie tracić w bessie?
Jak kontrolować ryzyko?
Źródła informacji o rynku.
5. Giełdowe fakty i mity
MATEMATYKA FINANSOWA
1. Podstawy matematyki finansowej
Procent prosty i złożony;
Stopa procentowa w okresie bazowym, stopa procentowa nominalna oraz
efektywna stopa procentowa;
Stopa zwrotu z inwestycji;
Stopa zwrotu skorygowana o inflację podatek i zmianę kursu walutowego;
Dyskonto;
Wartość pieniądza w czasie – wartość teraźniejsza, wartość przyszła;
Renta – wartość teraźniejsza, wartość przyszła renty płatnej z dołu, z
góry, renta wieczysta.
2. Optymalny portfel inwestycyjny – jak uchronić inwestycje przed
kryzysami?
Nowoczesna teoria portfelowa;
Dywersyfikacja;
Korelacja.
3. Jak skutecznie inwestować – jednorazowo czy systematycznie?
4. Matematyka finansowa - Twój przyjaciel w codziennych inwestycjach
PRAKTYCZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW FINANSOWYCH
1. Oczekiwania klienta względem doradcy finansowego.
2. Oczekiwania klienta względem produktów finansowych.
3. Cele i ograniczenia inwestycyjne klienta.
4. Parametry inwestycji z punktu widzenia klienta.
5. Dla kogo II, a dla kogo III filar reformy emerytalnej?
6. Wiedza sprzedawcy, a wiedza doradcy.
7. Oszczędzanie czy inwestowanie?
8. Zarządzanie aktywne, zarządzanie pasywne – kiedy i jak?
9. Autoprezentacja – złote zasady profesjonalisty.
10. Rentier – droga dla każdego?
11. Informacje i analizy rynkowe – komu wierzyć, a komu nie?
12. Skuteczny doradca – jak nim zostać?
13. Jak sprawić by pieniądze pracowały dla Ciebie?
14. Jak sprawić by zadowoleni klienci wracali?
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Komunikacja jako czynnik jakości i efektywności relacji
1. Koncepcja komunikacji wg f. S. Von Thun’a.
2. Dostosowanie komunikacyjne do klienta.
3. Trudna sztuka konfrontacji.
4. Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy.
5. Techniki aktywnego słuchania.
6. Zwroty i tematy zakazane w rozmowie z klientem.
7. Informacja wprost i informacja nie wprost.
8. Rozróżnianie wypowiedzi spójnej i niespójnej.
9. Odbiór komunikatów – słuchanie „czworgiem uszu”.
10. Metakomunikacja.
11. Komunikacja emocjonalna.
12. Specyfika komunikacji telefonicznej.
13. Bariery efektywnego komunikowania się w sprzedaży.
Sprzedaż - doradzanie, budowanie relacji?
1. Typologia klientów.
2. Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klienta.
3. Argumentacja a typ osobowości.
4. Język korzyści.
5. Przygotowywanie rozmów perswazyjnych.
6. Wywieranie wpływu podczas doradzania.
7. Psychologia sukcesu handlowca.
8. Interpersonalne umiejętności sprzedawcy.
9. Koncepcja sposobu budowania długotrwałej relacji.
10. Struktura procesu sprzedaży a profesjonalna obsługa klienta.
11. Typowe obiekcje klienta- jak sobie radzić.
12. Serwis posprzedażowy – jak utrzymać klientów.
13. Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
1. Psychologiczne pułapki podejmowania decyzji.
2. Prawda o względności.
3. Gratis, czyli nic za darmo.
4. Normy społeczne a zasady rynkowe.
5. Kotwice i ich wykorzystanie.
6. Wynik oczekiwań.
7. Właściwe wykorzystywanie informacji.
8. Wolność wyboru czy przeszkoda w sprzedaży?
9. Oceny i uczucia.
10. Znaczenie kontekstu.
11. Pragnienia i przekonania.
12. Rola komplementu w sprzedaży.
13. Prawa perswazji w praktyce.
14. Potęga komunikacji niewerbalnej i proksemika.
PSYCHOLOGIA INWESTOWANIA
1. Neuroekonomia.
2. Nadmierna pewność siebie – błędna ocena ryzyka.
3. Błędy percepcji.
4. Dysonans poznawczy a inwestowanie.
5. Mentalne księgowanie.
6. Działanie efektu predyspozycji.
7. Teoria perspektywy.
8. Jak kontrolować strach i chciwość?
9. Zastosowanie nowoczesnej teorii portfelowej.
10. Reprezentatywność i rozpoznawalność.
11. Interakcje społeczne a inwestowanie.
12. Wpływ emocji na decyzje inwestycyjne.
13. Powstawanie baniek spekulacyjnych.
14. Samokontrola i podejmowanie decyzji inwestycyjnych.
STRES W PRACY DORADCY FINANSOWEGO
1. Czym jest stres?
2. Jak stres na nas wpływa? Jak na niego reagujemy, jakie są jego objawy?
3. Indywidualne stresory – czyli osobiste i zawodowe przyczyny stresu.
4. Charakterystyka stresorów doradcy finansowego.
5. Techniki radzenia sobie ze stresem ukierunkowane na sytuację m.in.
zmiana oceny sytuacji, RTZ.
6. Techniki radzenia sobie ze stresem ukierunkowane na emocje m.in.
metody oddechowe.
7. Długotrwałe metody radzenia sobie ze stresem m.in. autogeniczny
trening Schultza, rozluźniająca napięcie metoda Jacobsona, Wizualizacja,
Afirmacja.
8. Mechanizm wypalenia zawodowego.
9. Budowanie indywidualnych zasobów przeciwdziałających wypaleniu m.in.
diagnoza własnego potencjału, analiza funkcjonujących przekonań,
stworzenie wizji zmiany, za planowanie pierwszych kroków ku zmianie.
ZARZĄDZANIE CZASEM
1. Czy da się zarządzać czasem? Czym jest czas?
2. Analiza obecnego wykorzystywania czasu.
3. Określanie priorytetów – co jest naprawdę ważne?
Matryca Eisenhowera;
Metoda ABC;
Analiza zjadaczy czasu.
4. Wyznaczanie celów – metodą SMART.
5. Metodologia GTD (Getting Things Done).
6. Reguły i narzędzia planowania.
Wykres Gantta – planowanie harmonogramów działań;
Metoda Alpen;
Zasada Pareto;
Reguła Parkinsona.
7. Efektywność w ciągu dnia.
8. Analiza przyczyn niepowodzeń.
ASERTYWNOŚĆ
1. Czym jest i czym nie jest asertywność?
2. Postawa agresywna, bierna i asertywna – czym różnią się te postawy. W
jakich sytuacjach są korzystne, a kiedy przynoszą szkody?
3. Stanowienie i obrona swoich praw i granic, 5 praw Fensterheima.
4. Asertywna odmowa (m.in. chwila na oddech, zdarta płyta).
5. Asertywne wyrażanie swoich potrzeb, opinii i ocen (m.in. Komunikat Ja,
procedura P.Butler, procedura DESO).
6. Asertywne przyjmowanie ocen (m.in. zamiana oceny na opinię,
konkretyzacja).
7. Krytyka - jak konstruktywnie krytykować i jak reagować na
niekonstruktywną krytykę
--