Przemysław Grabara

Malbork, pomorskie

Umiejętności

AutoCAD E-commerce ERP Microsoft Office SAP ERP Negocjacje Strategia marketingowa Rozwój działalności Marketing internetowy Prawo jazdy kat B Negocjacje z klientami Sales manager Inżynieria materiałowa Pulic Relations obługa kluczowych klientów marketing internetowy i e-commerce znajomość Auto Cad B2B, B2C

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TelForceOne S.A.
Key Account Manager
 Zarządzanie klientami na podległym rejonie
 Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych ze strategicznymi klientami
 Negocjacje umów handlowych
 Tworzenie planów sprzedażowych
 Nadzór nad merchandiserami i rozliczanie,
 monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji,
 przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, raportów, zestawień dla przełożonych,
 aktywna współpraca z innymi osobami w Centrali,
 prowadzenie szkoleń dla merchandiserów,
 Uczestnictwo w targach Międzynarodowych, akcjach lokalnych, konferencjach branżowych.
Electronic International Commerce Sp. z o. o.
Key Account Manager
 Zarzadzanie klientami na podległym rejonie
 Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych ze strategicznymi klientami
 Negocjacje umów handlowych
 Tworzenie planów sprzedażowych
 Nadzór nad merchandiserami i rozliczanie,
 monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji,
 przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, raportów, zestawień dla przełożonych,
 aktywna współpraca z innymi osobami w Centrali,
 prowadzenie szkoleń dla merchandiserów,
 Uczestnictwo w targach Międzynarodowych, akcjach lokalnych, konferencjach branżowych.
Hama Polska Sp. z o.o
Key Account Manager
Logo
Przedstawiciel handlowy
Foto Falter Sp Z o.o.
(kontrakt, własna działalność gospodarcza)

 pośrednictwo w Handlu,
 współpraca z firmą : Hama Polska, Foto Falter.(KONICAMINOLTA),
 samodzielne zarządzanie w wyznaczonym rejonie
 Sprzedaż maszyn i urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych.
 Pozyskiwanie nowych klientów
 Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami
 Negocjowanie warunków umowy
 Prowadzenie analiz sprzedaży i raportowanie do przełożonych.
Logo
Przedstawiciel handlowy
Przedsiębiorstwo Handlowe RUDIMEX
 nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,
 zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie.
 przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych i umów dla klientów,
 ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad prawidłowym przebiegiem
 monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych
 przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie,
 przestrzeganie realizacji planu sprzedaży(planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami, raportowanie do przełożonych o wykonanych działaniach).
Logo
Przedstawiciel handlowy
FotoMat Mariusz Tuszakowski Hurtownia Foto-Audio-Video
 nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,
 zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie.
 przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych i umów dla klientów,
 ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad prawidłowym przebiegiem
 monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych
 przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie,
 przestrzeganie realizacji planu sprzedaży(planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami, raportowanie do przełożonych o wykonanych działaniach).
Logo
Przedstawicie handlowy
MastersTeam
 nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,
 zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży
na podległym terenie,
 przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych i umów dla klientów,
 ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad prawidłowym przebiegiem,
 monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych
 przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie,
 przestrzeganie realizacji planu
 sprzedaży(planowanie czasu pracy i kontaktów z klientami, raportowanie do przełożonych o wykonanych działaniach).

Szkolenia i kursy

- Doskonalenie umiejętności negocjacji, Access Poznań
- Doskonalenie organizacji czasu pracy Access Poznań
- Zaawansowane techniki sprzedaży Access Poznań
- Sztuka negocjacji Access Poznań
- Sztuka prezentacji Access Poznań
- Zarządzanie terytorium sprzedaży Access Poznań
- Przywództwo i budowanie zespołu Access Poznań
- Motywacja i motywowanie zespołu Access Poznań

Edukacja

Logo
Logistyka i Zarządzanie Transportem , inżynierskie
WSG Bydgoszcz

Specjalizacje

Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

Sport, podróże,