Zastępca Głównego Księgowego, Skawina - oferta pracy - GoldenLine.plOferta - Zastępca Głównego Księgowego
Logo

Grupa FERRO to jeden z największych producentów i dystrybutorów armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży na rynkach międzynarodowych. Grupa jest w gronie największych dostawców w segmencie zarządzania ekonomicznym zużyciem wody i ekologicznymi źródłami ciepła w Europie Centralnej. FERRO prowadzi swoją działalność głównie w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Rosji, Białorusi, Chorwacji na Węgrzech i Litwie.

W efekcie dynamicznego rozwoju, do Grupy FERRO dołączyła spółka TERMET S.A, która jest jednym z wiodących dostawców kompleksowych systemów w segmencie nowoczesnego zarządzania źródłami ciepła na rynku polskim oraz spółka Tester sp. z o.o., dostarczająca elektroniczne układy sterowania i automatyki do urządzeń gazowych.

W związku z nowymi projektami i rozszerzaniem działalności Grupy, obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Zastępca Głównego Księgowego

Miejsce pracy: Skawina

Region: małopolskie

Zakres obowiązków

  • nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych,
  • kontrola kont i prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych,
  • konsolidacja Sprawozdań finansowych wg MSSF,
  • ewidencja tworzonych rezerw, odpisów aktualizujących, list płac, środków trwałych i innych zdarzeń związanych z działalnością inwestycyjną i finansową Spółki,
  • bieżące monitorowanie i wdrażanie zmian przepisów podatkowych, 
  • współtworzenie sprawozdań finansowych,
  • współpraca z doradcą podatkowym, audytorem i innymi działami w spółce,
  • koordynowanie pracy zespołu.

Nasze oczekiwania

  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej z udziałem spółek zagranicznych,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
  • bardzo dobra znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,
  • silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
  • umiejętność organizowania oraz planowania pracy własnej i zespołu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • rabat na nasze produkty,
  • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
  • dodatek urlopowy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę MultiSport,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
  • praca hybrydowa

Aplikuj teraz

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.