Warunki pracy:
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych, zapewniają to podjazdy dla niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
! Składanie dokumentów aplikacyjnych:
Kandydat jest zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszenia o naborze, w zamkniętej kopercie z podanym dopiskiem:
„Dotyczy naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Departamencie Europejskiego Funduszu Społecznego (nr ogłoszenia FS/06/21),”
na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego 40-037 Katowice ul. Ligonia 46
lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu (pokój nr 164).
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w nieprzekraczającym terminie do dnia: 05.11.2021
(decyduje data wpływu do Urzędu).
! Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy – podpisany własnoręcznie;
- Kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe (potwierdzeniem wykształcenia wyższego jest kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię);
- kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
(w tym umowy cywilnoprawne), (przez doświadczenie zawodowe rozumie się doświadczenie uzyskane w trakcie wykonywania pracy (zadań) na podstawie stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej, prowadzenia działalności gospodarczej, odbywania stażu itp. W przygotowanej aplikacji należy udokumentować długość i rodzaj wymaganego doświadczenia wraz z wyszczególnieniem głównych czynności wykonywanych na stanowisku pracy poprzez dołączenie kopii: zakresów obowiązków, opisów stanowisk pracy, opinii czy referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu
z uwzględnieniem stanowiska i opisu wykonywanych zadań); - W przypadku, gdy kandydatem jest osoba z niepełnosprawnością i zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (oświadczenie znajduje się w kwestionariuszu);
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie znajduje się w kwestionariuszu).
- Departament Zarządzania Zasobami Ludzkimi – Referat ds. rekrutacji i adaptacji pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone
w ogłoszeniu o naborze. - Dokumenty złożone poza toczącymi się procedurami rekrutacyjnymi, dokumenty dostarczone w niepoprawnie opisach kopertach oraz dokumenty przesłane drogą elektroniczną (e-mail) nie będą rozpatrywane.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej oraz/lub testu merytorycznego.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego / bip.slaskie.pl. / oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego Katowice, ul. Ligonia 46, niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.
- Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego udostępnia dokumenty aplikacyjne do odbioru własnego przez kandydatów w terminie:
- Do 3 miesięcy od daty wyboru kandydata do zatrudnienia w danym naborze
w przypadku dokumentów zakwalifikowanych osób nie wybranych
do zatrudnienia. Dokumenty nieodebrane podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
- Do 1 miesiąca od daty wyboru kandydata do zatrudnienia w danym naborze
w przypadku dokumentów niezakwalifikowanych osób. Dokumenty nieodebrane podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Inne informacje:
Do pobrania na stronie BIP:
- Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na wolnym stanowisku urzędniczym - załącznik nr 2
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na wolnym kierowniczym - stanowisku urzędniczym - załącznik nr 3
Aplikuj teraz