Telefoniczny Doradca Klienta TAURON

Główne zadania:

  • Obsługa Infolinii Sprzedażowej,
  • Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach wychodzących,
  • Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat,
  • Realizacja celów sprzedażowych,
  • Obsługa umów Klientów,
  • Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
  • Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych,
  • Aktualizacja danych w systemach.

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w Call Center,
  • Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
  • Znajomość obsługi komputera.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Pracę w biurze u Klienta,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Duże możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
  • Profesjonalny onboarding,
  • Brak dress code'u,
  • Bieżące wsparcie przełożonego.
  • Stabilne zatrudnienie.

Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!


Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group, do biura in-house w Gliwicach, poszukuje kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Gliwice, śląskie

4 394 - 5 477 PLN netto

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 34 dni