Team Manager TAURON Sprzedaż w Call Center

Główne zadania:

  • zarządzanie zespołem infolinii sprzedażowej,
  • odpowiedzialność za motywację, organizację i rozwój zespołu,
  • monitorowanie i kontrola wskaźników związanych z jakością oraz ze sprzedażą,
  • kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta oraz sprzedaży,
  • analizowanie i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
  • współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
  • współpraca z Klientem oraz przełożonym,
  • raportowanie wyników pracy swojej i zespołu.

Oczekiwania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie na stanowisku konsultanta na projektach sprzedażowych
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • znajomość systemów i aplikacji Call Center,
  • możliwość pracy w trybie zmianowym od 7- 20 oraz w wybrane soboty i niedziele,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w biurze u Kontrahenta,
  • stabilne zatrudnienie,
  • duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
  • profesjonalny onboarding,
  • brak dress code'u,
  • bieżące wsparcie przełożonego.

 

Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!


Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group, do biura in-house we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko: Team Manager Call Center.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Wrocław, dolnośląskie

Umowa o pracę

Menedżer

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 24 dni