Opis stanowiska:
- prowadzenie akt osobowych,
- pilnowanie terminów: szkoleń bhp, badań lekarskich, umów, uprawnień,
- ewidencja czasu pracy, przygotowanie do naliczenia płac,
- prowadzenie spraw personalnych (np. pomoc w tworzeniu regulaminów, rozliczanie prowizji handlowców, wyjaśnienie spraw kadrowych pracownikom),
- współpraca z zewnętrznym biurem BHP,
- przygotowanie deklaracji PFRON i PPK,
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,
- wprowadzanie i dekretowanie dokumentów w systemie księgowym,
- rozliczanie transakcji oraz weryfikacja faktur, szczególnie w obrocie zagranicznym,
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
- bieżąca analiza i uzgadnianie kont,
- wprowadzanie przelewów do banku i systemu Optima,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
- weryfikacja rozrachunków,
- przygotowywanie zestawień, raportów (PNT 01, GUS itp.),
- współpraca z zewnętrznym biurem księgowym.
Wymagania:
- wiedza z zakresu księgowości i kadr (sprawdzian wiedzy podczas rozmowy rekrutacyjnej),
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- biegła znajomość rozliczania transakcji w obrocie krajowym i zagranicznym,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę na dokumentach anglojęzycznych,
- doskonała organizacja pracy, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy na programie Comarch Optima będzie atutem,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Excel, Word, Outlook, Google Drive, wyszukiwanie informacji w Internecie).
Oferujemy:
- ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno - zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika, program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni),
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
- realną możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
- otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
- szacunek we wzajemnych relacjach,
- otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów.
Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w AmerPharmie?
Oto ich odpowiedzi:
- "dobra pensja, która zawsze jest na czas"
- "atmosfera"
- "możliwość rozwoju i awansu"
AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 30 krajach. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy specjalizującej się w obszarze foodtech Humble Group AB. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały docenione w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii "Młode Firmy"
i "Obecność na rynku globalnym", w PARP w konkursie na najlepsze inicjatywy pracownicze oraz w KIG "Top Pierwszoroczniak E-commerce".
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".