Około 70 serwisów internetowych, 4 tytuły prasowe, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 52 nowoczesne kina i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Dołącz do nas!
Nasze oczekiwania:
znajomość panelu Facebook Ads Manager, Google Ads,
znajomość Google Analytics,
perfekcyjna znajomość zasad pisowni języka polskiego,
mile widziane: znajomość Linkedin Ads, Google Tag Manager i obsługi prostych programów graficznych (jak Canva).
Twoje zadania:
tworzenie kampanii reklamowych w Facebook Ads i Google Ads dla klientów z różnych branż,
realizowanie celów powiązanych z liczbą kliknięć lub dostarczonych konwersji,
analizowanie i raportowanie wyników na podstawie danych z Facebook Ads Managera, Google Analytics'a i innych wewnętrznych paneli lub paneli udostępnianych przez klienta,
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę zdalną,
możliwość korzystania z biura w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów i stacją Veturilo,
pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.