Specjalista ds. zakupów kluczowych

Zadania:

  • Organizuje i prowadzi negocjacje z dostawcami specyficznymi dla grupy produktowej;
  • Zarządza i realizuje proces S2C, w tym administrację i monitorowanie umów (np. umowy o zapewnienie jakości, umowy o zachowaniu poufności, umowy o dzieło, umowy ramowe itp.);
  • Ustanawia porównywalność między otrzymanymi ofertami i na tej podstawie dokonuje wyboru dostawcy;
  • Zapewnia koordynację i harmonizację globalnych/regionalnych działań zakupowych dla grup produktowych;
  • Zapewnia i weryfikuje wdrożenie środków optymalizacyjnych w odpowiedniej strategii grupy produktowej;
  • Identyfikuje potencjał łączenia zamówień oraz inne dźwignie redukcji kosztów na poziomie globalnym/regionalnym;
  • Koordynuje plan działania w zakresie zakupów z zarządzaniem asortymentem międzydziałowym, jeśli to konieczne;
  • Obserwuje i analizuje krajowy oraz międzynarodowy rynek zakupowy;
  • Poszukuje nowych dostawców;
  • Ocenia nadesłane zgłoszenia od dostawców;
  • Definiuje optymalne panele dostawców na poziomie globalnym/regionalnym i dostosowuje globalne/regionalne zarządzanie ryzykiem dostawców;
  • Wdraża, monitoruje i zarządza strategicznymi celami i zadaniami dla grup towarowych / dostawców;
  • Zapewnia i weryfikuje wdrożenie środków optymalizacyjnych w odpowiedniej strategii grupy produktowej.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w strategicznych zakupach w branży inżynierii mechanicznej (mile widziane);
  • Dobra znajomość procesów zakupowych i zarządzania dostawcami;
  • Znajomość języka niemieckiego: minimum B2 lub języka angielskiego: minimum B2;
  • Dobra znajomość prawa umów;
  • Bardzo dobra znajomość MS-Office;
  • Znajomość SAP: dodatkowy atut;
  • Ukończone studia techniczne lub biznesowe lub porównywalne wykształcenie;

Nasz klient oferuje:

  • Umowa o pracę
  • Praca hybrydowa z Radomia, Poznania lub Środy Wielkopolskiej
  • Współfinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Współfinansowanie zajęć językowych
  • Współfinansowanie szkoleń i kursów zawodowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00)
  • Preferencyjne pożyczki
  • Firmowa biblioteka
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Program poleceń pracowników
  • Inicjatywy charytatywne
  • LinkedIn Learning

We are an international recruitment agency established in 1987 in Israel and present in Poland since 2014. We specialize in permanent and temporary recruitment. Our headquarters are located in Poznań, with additional branches in Warsaw, Gdańsk, and Wrocław.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.


Kielce, świętokrzyskie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 4 dni