Specjalista ds. realizacji kampanii efektywnościowych
Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 50 nowoczesnych kin i wiele innych. Pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju!
Czym będziesz się zajmować:
realizacją i koordynacją kampanii efektywnościowych dla branż: moda, moto, RTV / AGD, wnętrza i innych,
monitoringiem, analizą skuteczności kampanii i raportowaniem wyników przy użyciu Google Analytics i innych paneli analitycznych,
wdrażaniem rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji bądź innego KPI klienta (COS, ROAS, itd.),
bieżącą analizą zachowań użytkownika oraz optymalizacją ścieżek zakupowych,
analizą ruchu przychodzącego i trafficowaniem go poprzez materiały reklamowe na stronach Gazety,
rekomendowaniem zmian produktowych, mających na celu maksymalizację sprzedaży.
Proponujemy Ci:
współpracę w oparciu o umowę o pracę,
podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
dostęp do pakietu benefitów (karta multisport, zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów i na bilety do kina i teatru),
przedpłaconą kartę płatniczą Edenred,
dofinansowanie do wypoczynku dla Ciebie i Twojej rodziny,
doskonałą atmosferę w zgranym zespole,
pracę w modelu hybrydowym - zdalna / biurowa.
Oczekujemy od Ciebie:
posiadania umiejętności analitycznego myślenia, raportowania i wyciągania wniosków,
sprawnego wysnuwania wnioski na podstawie monitoringu i analizy skuteczności prowadzonych działań,
co najmniej podstawowej znajomości modeli efektywnościowych (CPC, CPL, CPS, CPA itp.),
co najmniej podstawowej wiedzy z zakresu rynku e-commerce i narzędzi jak Google Analytics, Data Studio,
doświadczenia w pracy analitycznej oraz sprawnego posługiwania się podstawowymi funkcjami w Excelu,
dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, dokładności, odpowiedzialności,
+ dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w serwisach modowych, jak i podstawowa wiedza na temat feedów produktowych.