'Wyborcza' to największy dziennik opiniotwórczy w Polsce. Od ponad 30 lat jesteśmy liderem na rynku prasowym. Około 260 tys. cyfrowych subskrypcji daje nam pierwszą pozycję w Polsce oraz miejsce w europejskiej czołówce mediów cyfrowych. Nasz znak rozpoznawczy to rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. Nieustannie patrzymy władzy na ręce, poruszamy społecznie ważne tematy, nie boimy się mówić o sprawach trudnych i kontrowersyjnych. To najlepszy moment, by dołączyć do zespołu marketingu Wyborczej. Twórz razem z nami niezależne, odważne media.
Proponujemy Ci:
zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy,
pracę zdalną lub przyjazną przestrzeń biurową w Warszawie,
przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (karta Multisport , opieka medyczna, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, zniżki na nasze produkty i usługi, dodatkowe świadczenia socjalne),
przy zatrudnieniu w oparciu o umowę cywilnoprawną zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów, do kina, teatru, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego,
pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.
Twoje zadania:
pozyskanie partnerów biznesowych w celu poszerzenia oferty prenumeraty cyfrowej,
analiza efektywności partnerstw i rekomendacje rozwoju dla sektora B2C,
współpraca z działem reklamy przy opiece nad użytkownikami z ofert B2B.
Nasze oczekiwania:
umiejętność pozyskania i utrzymywania długofalowych partnerstw biznesowych,
rozwinięte umiejętności interpersonalne,
poziom znajomości języka angielskiego pozwalający na swobodną komunikację,
dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point),
praca nakierowana na osiąganie założonych celów,
kreatywne podejście do wyznaczonych zadań.
Mile widziane:
znajomość branży mediów oraz modelu subskrypcyjnego.