Specjalista ds. Obsługi Klienta test

Twoimi zadaniami na stanowisku będą:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa Klientów,
  • uzupełnianie rejestru zgłoszeń,
  • rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
  • kontakt z innymi działami celem rozwiązania zgłoszonego problemu przez Klienta.

Wymagania na stanowisku:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa Klientów,
  • uzupełnianie rejestru zgłoszeń,

Oferujemy:

obsługa telefoniczna oraz mailowa Klientów,
uzupełnianie rejestru zgłoszeń,



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Testowa


Wrocław, dolnośląskie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 34 dni