Specjalista ds. Obsługi Klienta przy połączeniach wychodzących!

Zadania:

  • przeprowadzanie rozmów telefonicznych z klientami (;połączenia wychodzące);,
  • potwierdzanie danych, odpowiadanie na zapytania klientów,
  • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania:

  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem,
  • dobra dykcja,
  • dyspozycyjność w godzinach 9-19 od poniedziałku do piątku, a w soboty od 9-16 (;grafik układasz sam/a);.

Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie,
  • elastyczny grafik,
  • szkolenie, które w pełni przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • możliwość awansu w strukturze firmy,
  • swobodny dress-code, owocowe czwartki, karta rabatowa, sala relaksu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce.

Jeśli praca z klientem przynosi Ci satysfakcję, zależy Ci na elastycznym grafiku oraz pracy w przyjemnej atmosferze to ogłoszenie skierowane do Ciebie!



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

Umowa zlecenie

Młodszy specjalista / Junior

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 34 dni