Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia

Zadania:

  • pomoc Klientom na Infolinii przychodzącej,
  • obsługa zgłoszeń poprzez połączenia wychodzące,
  • obsługa mailowa zgłoszeń,
  • obsługa live-chat,
  • informowanie o dostępnych produktach i serwisie,
  • przekierowywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
  • monitorowanie danych, a także wprowadzanie ich do systemu,
  • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem.

Wymagania:

  • otwartość i komunikatywność,
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin pracy Infolinii (;pon-pt: 9.00 - 20.00, sb: 9.00 - 14.00);,
  • wysoka kultura osobista i nastawienie na pomoc Klientowi,
  • umiejętność współdziałania w zespole.

Doświadczenie w branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.


Oferujemy:

  • stałe wynagrodzenie + dodatkowy system premiowy,
  • pakiet szkoleń, który w pełni przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
  • elastyczny grafik,
  • swobodny dress-code, owocowe czwartki, karta rabatowa, sala relaksu,
  • praca w przyjaznej atmosferze.

 

Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!


Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call Center w Polsce.

Współpracujemy z wiodącym Dealerem samochodów, dla którego prowadzimy Obsługę Klienta w j.polskim.

Jeśli zależy Ci na pracy w dobrej atmosferze oraz zdobyciu nowych doświadczeń, zaaplikuj do nas już dziś!



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

Umowa zlecenie

Młodszy specjalista / Junior

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 34 dni