Grupa Radiowa Agory to właściciel ogólnopolskiego Radia TOK FM, stacji radiowych Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda - a także strony Tokfm.pl i platformy muzycznej Tuba.FM.
Radio TOK FM nadaje w formacie news & talk - większość czasu zajmują programy dotyczące bieżącej sytuacji w kraju i na świecie; podejmowane są też tematy gospodarcze, prawne, kulturalne i in.
Strona TOKFM.pl - to portal informacyjny z artykułami, podcastami i materiałami wideo. Poprzez stronę internetową i w aplikacji mobilnej można słuchać Radia TOK FM na żywo w całej Polsce i za granicą. TOK FM Premium (płatny) umożliwia dostęp do wszystkich audycji i podcastów TOK FM bez reklam oraz słuchanie ich o każdej porze i w różnych miejscach.
Dołącz do naszego zespołu i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawalne marki medialne w kraju!
Oferujemy:
elastyczne godziny pracy,
zatrudnienie w oparciu o wybraną formę umowy,
możliwość pracy w mediach i udziału w tworzeniu nowoczesnych produktów cyfrowych,
zdobycie doświadczenia związanego ze sprzedażą online: od analityki, poprzez optymalizację stron aż po różne formy marketingu online (m. in. email marketing, Google Ads, kampanie na Facebooku),
zdobycie wiedzy dotyczącej aplikacji mobilnych: działanie, powstawanie, rozwój, niezbędne cechy, sprzedaż w aplikacjach,
dostęp do pakietu benefitów (prywatna opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, multisport, zniżki do kina i teatru oraz na produkty firmowe takie jak: książki i ebooki, prenumeraty itp.),
przy zatrudnieniu na umowę o pracę: przedpłaconą kartę płatniczą Edenred, podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med, dofinansowanie do wypoczynku swojego i dzieci,
swobodną atmosferę i pracę w zespole, w którym wszyscy nawzajem sobie pomagamy,
pracę hybrydową - z dostępem do przyjaznej przestrzeni biurowej z własnym parkingiem, stołówką, kawiarnią, siłownią, basenem i sauną - w budynku przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.
Kluczowe kompetencje:
doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii e-commerce,
znajomość miar i KPI stosowanych w sprzedaży internetowej /promocji sprzedaży,
umiejętność prowadzenia kampanii Google Ads i FB Ads,
kreatywność i pomysłowość, lekkie pióro, zmysł estetyczny,
wykazywanie inicjatywy i samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy,
Mile widziane:
znajomość rynku mediów,
znajomość subskrypcyjnych modeli sprzedaży,
znajomość Google Analytics.
Zakres obowiązków:
planowanie i przeprowadzanie promocji sprzedaży subskrypcji TOK FM Premium,
realizacja kampanii sprzedażowych i treściowych na stronie i w aplikacji TOK FM,
planowanie i koordynacja kampanii TOK FM Premium na antenie radia,
planowanie i koordynacja kampanii zewnętrznych (Google Ads, Facebook Ads i inne),
przygotowywanie materiałów reklamowych (treści, banery, LP, spoty - współpraca z grafikami, web developerami, studiami nagraniowymi),
analiza efektywności sprzedażowej działań promocyjnych i ich ciągła optymalizacja,
poszukiwanie i nawiązywanie partnerstw do wsparcia sprzedaży subskrypcji (wymiana kodów, wspólne pakiety itp),
poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.