Specjalist-a/-ka ds. finansów, kontrolingu i administracji inwestycji, Wrocław - oferta pracy - GoldenLine.plBLUE FOREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - {{offer.position}

Oferta archiwalna

Specjalist-a/-ka ds. finansów, kontrolingu i administracji inwestycji

Lokalizacja
Wrocław
Pracodawca
BLUE FOREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Dodano
06.12.2021
Numer referencyjny
4802_2860

Zakres obowiązków:

  • Kontrola i zarządzanie finansami spółki w oparciu o dostępne narzędzia w formacie Excel w tym: tworzenie i koordynacja budżetów inwestycyjnych, koordynacja rejestru umów, protokołów przerobu i faktur, tworzenie i modyfikacja narzędzi do zarządzania finansami spółki.
  • Koordynacja odrębnych rejestrów faktur.
  • Koordynacja przekazywania faktur do płatności oraz do księgowości.
  • Współpraca z dostawcą usług księgowo-kadrowych.
  • Przygotowanie dokumentów bankowych związanych z kredytem inwestycyjnym i rachunkiem powierniczym.
  • Udział w tworzeniu biznesplanu dla bieżących i przyszłych inwestycji.
  • Współpraca z dostawca usług prawniczych.
  • Koordynacja rejestru dokumentacji związanej z flotą samochodową.
  • Koordynacja dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Realizacja wynagrodzeń i opłat kadrowych (PIT, ZUS, inne).
  • Prowadzenie kalendarza i rejestru urlopów.
  • Planowanie i realizacja programów szkoleń dla wszystkich pracowników.
  • Planowanie i realizacja programu firma przyjazna pracownikom (m.in. wydarzenia, udogodnienia, czas relaksu).
  • Tworzenie i prowadzenie rejestru czynności obowiązkowych spółki i dokumentów (uchwały, sprawozdania, umowy, inne).
  • Koordynacja i monitorowanie czynności obowiązkowych spółki.
  • Przygotowywanie na czas dokumentów obowiązkowych spółki.
  • Budowa i zarządzanie narzędziami administracyjnymi i ich oprawą graficzną.
  • Redagowanie i wdrażanie polityk firmowych i instrukcji.
  • Raportowanie do Dyrektora ds. Finansów, Kadr i Planowania Inwestycji
  • Koordynacja i zarządzanie dostępnością narzędzi elektronicznych w spółce (komputery, drukarki, oprogramowanie itp.).
  • Miejsce pracy: biuro przy ul. Kardamonowej, Wrocław.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kontrolingiem i administracją finansową.
  • Znajomość i doświadczenie w używaniu narzędzi pakietu Office 365 w tym w szczególności znajomość aplikacji Excel na poziomie zaawansowanym.
  • Umiejętności w zakresie delegowania i egzekwowania realizacji zadań w zespole.

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy.

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko.

  • Realny wpływ na podejmowane decyzje dotyczące funkcjonowania firmy.

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B.

BLUE FOREST DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA