Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy - m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność. Naszym czytelnikom dostarczamy aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób elastycznych, tolerancyjnych, zaangażowanych i dociekliwych, którym nie są obojętne takie tematy jak prawa człowieka, ekologia czy inkluzywność.
Dołącz do zespołu w dziale rozwoju marki Gazeta.pl!
W skrócie o nas: wymyślamy i robimy. A razem z Tobą zrobimy coś, czego jeszcze nie było. Nasza najbardziej zasięgowa akcja społeczna miała 500 000 000 zasięgu i obiegła największe media w Polsce i za granicą (Alarm dla klimatu!), od kilku lat z rzędu zdobywamy nagrody w międzynarodowym najważniejszym dla mediów newsowych konkursie na świecie (INMA Awards). Współpracujemy z najlepszymi dziennikarkami i dziennikarzami, organizacjami pożytku publicznego, specjalistkami i ekspertami z wielu dziedzin. Robimy rzeczy, które dotykają najważniejszych dla ludzi spraw. A to wszystko odważnie, mądrze, kreatywnie i co mega ważne w świetnym towarzystwie i motywującej atmosferze. Wykorzystujemy nasze zasięgi w dobrym celu: Gazeta.pl miesięcznie odwiedza 18 mln unikalnych użytkowników*
*Według badania Mediapanel za lipiec.