Samodzielny/a Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • prowadzeniem dokumentacji kadrowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • przygotowywaniem dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem umowy z pracownikiem i zleceniobiorcą,
  • wprowadzaniem i aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym (Comarch ERP Optima),
  • zgłaszaniem pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz sporządzaniem deklaracji ZUS, US, GUS i PFRON,
  • ewidencją czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich oraz kontrolą ważności badań lekarskich,
  • naliczaniem wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, kontrolą poprawności danych,
  • rozliczaniem wynagrodzeń chorobowych i zasiłków, kompletowaniem dokumentacji do wypłaty zasiłków przez ZUS,
  • obsługą PPK (m.in. przygotowywaniem danych do zgłoszeń, sporządzaniem list składkowych),
  • przygotowaniem zestawień i sprawozdań z zakresu obsługi kadro-płacowej,
  • wystawianiem wymaganych dokumentów, zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców oraz instytucji zewnętrznych (np. komornicy), współpracą z państwowymi organami kontroli,
  • bieżącym kontaktem z klientem.

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • możesz wykazać się min. 3-letnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku w naliczaniu płac oraz posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obszarze kadr,
  • posiadasz wykształcenie średnie bądź wyższe,
  • bardzo dobrze znasz program Comarch ERP Optima (atut mile widziany) oraz program Płatnik,
  • możesz wykazać się praktyczną wiedzą z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zasiłków, PPK oraz PDoF (w firmie),
  • posiadasz praktyczną znajomością pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • cechują Cię: komunikatywność, samodzielność, dokładność w wykonywaniu obowiązków oraz umiejętność ich planowania, zespołowe nastawienie do pracy, otwartość na nowe rozwiązania technologiczne oraz nastawienie na szukanie rozwiązań,
  • jesteś gotowy/a do podjęcia pracy stacjonarnej w biurze.

Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

  • wynagrodzenie w widełkach 6 000 - 8 000 PLN brutto na umowę o pracę bądź w widełkach 8 000 - 10 000 PLN netto na B2B (możliwość udziału w dodatkowych projektach i dodatku do wynagrodzenia),
  • wymiar czasu pracy na pełny etat bądź ¾ etatu,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie, pakiet medyczny, karta multisport),
  • bogate zaplecze socjalne, chill room,
  • indywidualny dostęp do platformy Lex (infolinia Lex, doradca podatkowy),
  • udział w szkoleniach twardych w zależności od potrzeb (kadry, płace, ubezpieczenia społeczne, podatki, narzędzia) oraz miękkich np. organizacja czasu pracy i inne wybierane wspólnie z zespołem,
  • możliwość rozwoju w obszarze nowoczesnych technologii informatycznych, innowacyjnych projektów automatyzacji pracy działu oraz projektów naprawczych.

Agencja zatrudnienia nr wpisu 5355


Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży finansowej - szukamy osoby do pracy na stanowisku:

 

Samodzielny/a specjalista/ka ds. kadr i płac

Miejsce pracy: Wrocław



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

BUSINESS BRIDGE GROUP Sp. z o.o.


Wrocław, dolnośląskie

6 000 - 8 000 PLN brutto

Umowa o pracę, Kontrakt B2B

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 30 dni

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Brak procedur korporacyjnych
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Kawa / herbata
Dodatkowe świadczenia socjalne