Regionalny Kierownik Sieci Sklepów (m/k)

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie sklepami poprzez realizowanie założonych planów sprzedaży i celów w podległych sklepach oraz kontrola i analiza wyników,
  • Koordynacja i nadzór pracy podległych sklepów,
  • Zapewnienie sprawnego i satysfakcjonującego poziomu obsługi Klientów,
  • Przestrzeganie standardów firmy w zakresie obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, ekspozycji produktów oraz wyglądu sklepów i biur regionalnych,
  • Rekrutacja, zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów poprzez szkolenia, wyznaczanie celów, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, organizację pracy, ocenę wyników pracy,
  • Opracowywanie programów rozwojowych dla pracowników,
  • Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu projektów dotyczących sklepów oraz innych związanych z dalszym rozwojem sprzedaży oraz usprawnieniem procedur wewnętrznych,
  • Współpraca z działem sprzedaży i działami wewnętrznymi firmy,
  • Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i przepisów BHP w podległym regionie.

Oczekiwania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną siecią oddziałów/placówek sprzedażowych,
  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
  • Doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • Znajomość technik badania potrzeb Klienta oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych na terenie południowej Polski (woj. świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, śląskie, lubelskie).
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i analityczne,
  • Umiejętność planowania i myślenia strategicznego.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
  • Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki,
  • Realne możliwości rozwoju kompetencji zawodowych,
  • Potrzebne narzędzie do pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy,
  • Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych).

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

Dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych objęciem stanowiska:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.


Kraków, małopolskie

Umowa o pracę

Kierownik / Koordynator

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 35 dni