Referent / Podinspektor ds. drogowych, Łomianki - oferta pracy - GoldenLine.plUrząd Miejski w Łomiankach - {{offer.position}

Oferta archiwalna

Referent / Podinspektor ds. drogowych

Lokalizacja
Łomianki
Pracodawca
Urząd Miejski w Łomiankach
Dodano
18.03.2022

Urząd Miejski w Łomiankach

poszukuje kandydata na stanowisko:

Referenta / Podinspektora ds. drogowych

Do głównych zadań będzie należało:

1. W zakresie inwestycji i remontów:

  1. przygotowywanie, realizacja i oddawanie do użytkowania inwestycji i zadań remontowych ujętych w budżecie gminy,
  2. przygotowywanie harmonogramów, koordynacja, odbiór i rozliczanie prac projektowych,
  3. przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacji przetargowej,
  4. rozliczanie prowadzonych inwestycji i zadań bieżących,
  5. wystawianie dokumentów księgowych OT;

2. W zakresie zarządzania drogami gminnymi:

  1. prowadzenie okresowych kontroli bezpieczeństwa i stanu technicznego dróg wraz z infrastrukturą drogową i instalacji oświetlenia ulicznego,
  2. prowadzenie ewidencji dróg gminnych oraz pozostałych dróg wg kategorii ich zarządcy,
  3. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów,
  4. wydawanie zezwoleń w sprawie przejazdu drogami gminnymi pojazdów o masie, naciskach osi lub wymiarach przekraczających dopuszczalne wielkości,
  5. opiniowanie projektów organizacji ruchu na czas zajęcia pasa drogowego,
  6. organizacja i nadzór nad bieżącym utrzymaniem i eksploatacją oświetlenia drogowego, w szczególności w zakresie:
    a) współpracy z Zakładem Energetycznym przy uzyskiwaniu technicznych warunków przyłączenia urządzeń elektrycznych,
    b) przygotowywania umów na dostawę energii,
    c) prowadzenia uzgodnień w zakresie prawidłowego funkcjonowania urządzeń elektroenergetycznych,
    d) rozliczania zużycia energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego,
  7. organizacji i nadzoru nad eksploatacją urządzeń i linii oświetlenia drogowego.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • na stanowisku referenta: wykształcenie średnie techniczne z dwuletnim stażem pracy,
  • na stanowisku podinspektora: wykształcenie wyższe techniczne lub wykształcenie średnie techniczne z trzyletnim stażem pracy,
  • biegła obsługa komputera,
  • znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawa o drogach publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego; znajomość zasad budżetowania w sektorze finansów publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  • staż pracy w samorządzie lub przy realizacji budowy, rozbudowy, przebudowy, remontów dróg,
  • znajomość oprogramowania Excel,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole. 

Co możemy Ci zaoferować:

  • stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat i niezbędne narzędzia pracy,
  • wsparcie w rozwoju zawodowym - szkolenia,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Warunki pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane będzie w budynku Urzędu Miejskiego w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 71 na parterze. Dostępność budynku: przy wejściu do budynku znajduje się platforma umożliwiająca wjazd na parter. W budynku brak windy. Na parterze jest toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością. Praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w budynku Urzędu i poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek Urzędu nie przystosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
  • podpisane odręcznie: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  • oświadczenie:
    • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    •  pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
  • podpisana odręcznie klauzula informacyjna zgodna z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)*,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

* Druki kwestionariusza oraz oświadczenia są do pobrania na stronie https://bip.lomianki.pl/bip/nabor-kandydatow/ 

Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 31 marca 2022 r.
do Urzędu Miejskiego w Łomiankach
(Biuro Obsługi Mieszkańca lub Referat Kadr)

albo przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki

w zamkniętej kopercie A4 z dopiskiem:
referent/podinspektor ds. drogowych

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie,
jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do  31 marca 2022 r.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Urząd Miejski w Łomiankach