Urząd Miejski w Łomiankach
poszukuje kandydata na stanowisko:
Referenta / Podinspektora ds. drogowych
Do głównych zadań będzie należało:
1. W zakresie inwestycji i remontów:
- przygotowywanie, realizacja i oddawanie do użytkowania inwestycji i zadań remontowych ujętych w budżecie gminy,
- przygotowywanie harmonogramów, koordynacja, odbiór i rozliczanie prac projektowych,
- przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacji przetargowej,
- rozliczanie prowadzonych inwestycji i zadań bieżących,
- wystawianie dokumentów księgowych OT;
2. W zakresie zarządzania drogami gminnymi:
- prowadzenie okresowych kontroli bezpieczeństwa i stanu technicznego dróg wraz z infrastrukturą drogową i instalacji oświetlenia ulicznego,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych oraz pozostałych dróg wg kategorii ich zarządcy,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów,
- wydawanie zezwoleń w sprawie przejazdu drogami gminnymi pojazdów o masie, naciskach osi lub wymiarach przekraczających dopuszczalne wielkości,
- opiniowanie projektów organizacji ruchu na czas zajęcia pasa drogowego,
- organizacja i nadzór nad bieżącym utrzymaniem i eksploatacją oświetlenia drogowego, w szczególności w zakresie:
a) współpracy z Zakładem Energetycznym przy uzyskiwaniu technicznych warunków przyłączenia urządzeń elektrycznych,
b) przygotowywania umów na dostawę energii,
c) prowadzenia uzgodnień w zakresie prawidłowego funkcjonowania urządzeń elektroenergetycznych,
d) rozliczania zużycia energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego, - organizacji i nadzoru nad eksploatacją urządzeń i linii oświetlenia drogowego.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- na stanowisku referenta: wykształcenie średnie techniczne z dwuletnim stażem pracy,
- na stanowisku podinspektora: wykształcenie wyższe techniczne lub wykształcenie średnie techniczne z trzyletnim stażem pracy,
- biegła obsługa komputera,
- znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawa o drogach publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego; znajomość zasad budżetowania w sektorze finansów publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w samorządzie lub przy realizacji budowy, rozbudowy, przebudowy, remontów dróg,
- znajomość oprogramowania Excel,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole.
Co możemy Ci zaoferować:
- stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat i niezbędne narzędzia pracy,
- wsparcie w rozwoju zawodowym - szkolenia,
- przyjazną atmosferę pracy.
Warunki pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane będzie w budynku Urzędu Miejskiego w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 71 na parterze. Dostępność budynku: przy wejściu do budynku znajduje się platforma umożliwiająca wjazd na parter. W budynku brak windy. Na parterze jest toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością. Praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w budynku Urzędu i poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek Urzędu nie przystosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
- podpisane odręcznie: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- oświadczenie:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
- podpisana odręcznie klauzula informacyjna zgodna z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)*,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
* Druki kwestionariusza oraz oświadczenia są do pobrania na stronie https://bip.lomianki.pl/bip/nabor-kandydatow/
Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 31 marca 2022 r.
do Urzędu Miejskiego w Łomiankach
(Biuro Obsługi Mieszkańca lub Referat Kadr)
albo przesłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki
w zamkniętej kopercie A4 z dopiskiem:
referent/podinspektor ds. drogowych
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie,
jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do 31 marca 2022 r.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.