Zakres Twoich obowiązków:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz dokumentów
- Współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług
- Obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych
- Ewidencja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- Bieżące wsparcie pracowników firmy w czynnościach administracyjno-organizacyjnych
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe i spożywcze
- Archiwizacja dokumentów oraz aktualizacja firmowych baz danych
- Obsługa faktur, wprowadzanie do systemu
- Przygotowywanie sal konferencyjnych pod onboarding pracowniczy
- Tworzenie zamówień na sprzęt niezbędny do spotkań
- Rezerwacja lotów, hoteli, organizacja podróży służbowych
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze etatu
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Umiejętność swobodnego posługiwania się pakietem MS Office
- Znajomość SAP mile widziana
Oferuję:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
- Wynagrodzenie na start 5800zł brutto
- Pracę w pełnym wymiarze godzin (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00)
- Przyjazną atmosferę
- Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Pakiet szkoleń wprowadzających i opiekę koordynatora
- Pakiet benefitów (Multi sport, ubezpieczenie na życie)
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji prześlij swoje CV na adres: joanna.moron@jobimpulse.pl lub zadzwoń pod nr 512 097 920
Recepcja w Naszej organizacji pełni rolę Centrum Dowodzenia. Jesteśmy firmą międzynarodową, więc językiem angielskim posługujemy się na co dzień. Obecnie poszukujemy prestiżowej Recepcjonistki w ramach naszego projektu.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".