Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy - m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność. Naszym czytelnikom dostarczamy aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób elastycznych, tolerancyjnych, zaangażowanych i dociekliwych, którym nie są obojętne takie tematy jak prawa człowieka, ekologia i różnorodność.
Dołącz do zespołu Gazeta.pl i pomóż nam tworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju!
Nasze oczekiwania:
znajomość rynku reklamy internetowej i najnowszych rozwiązań online,
minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z marketingiem online (np. w domu mediowym, agencji digitalowej, u wydawcy lub w sprzedaży produktów reklamowych online),
znajomość podstawowych pojęć z zakresu digital marketingu, zwłaszcza content marketingu,
kreatywność i nieszablonowe myślenie,
lekkie pióro, łatwość z opisywaniu zjawisk, ludzi, procesów i wydarzeń,
umiejętność pracy w zespole,
otwartość, komunikatywność, chęć dzielenia się wiedzą we wspólnym celu,
umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości,
sumienność, dokładność i samodzielność w działaniu połączona z wychodzeniem z inicjatywą i pomysłem.
Twoje zadania:
tworzenie spójnych koncepcji mediowych i opracowywanie strategii działań marketingowych dla różnych branż i klientów w obrębie posiadanych mediów,
przygotowywanie ofert na projekty specjalne bazujących za zasobach Gazeta.pl i pozostałych mediów Agory,
współpraca z wieloma działami Gazeta.pl oraz przedstawicielami wybranych mediów Agory podczas przygotowywania i kreowania propozycji dla marek,
przygotowywanie ofert "szytych na miarę", które spełniają oczekiwania klientów, i są ciekawe dla naszych odbiorców,
wsparcie zespołu przy procesach wdrożeń i realizacji projektów,
kosztorysowanie projektów i wycena działań mediowych,
poszukiwanie nowych kierunków i rozwiązań w ramach przygotowywanych propozycji.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę w modelu hybrydowym - w większości zdalnie z biurem w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów i stacją Veturilo,
pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.