Jesteśmy częścią spółki akcyjnej Agora. Grupa Wyborcza posiada własne tytuły prasowe (Gazeta Wyborcza, Mój Biznes, Duży Format, Wolna Sobota, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, Wysokie Obcasy Praca, Książki) serwisy internetowe (wyborcza.pl, wyborcza.biz, wysokieobcasy.pl, instytutdobregozycia.pl, logo24.pl, magazyn-kuchnia.pl) czy autorskie eventy (Olsztyn Green Festival, New Pop Białystok Festival, Women's Voices, Kobiety Wiedzą Co Robią).
Biuro Reklamy Grupy Wyborcza oferuje szeroki wachlarz rozwiązań marketingowych, zawsze dopasowywany do indywidualnych potrzeb klienta. Bazujemy na treściach tworzonych przez naszych najlepszych dziennikarzy, dlatego zyskujemy uznanie czytelników i wysoką jakość w komunikacji. Z naszej oferty reklamowej i content marketingowej korzystają największe marki polskie i światowe.
Dołącz do naszego zespołu projektów specjalnych!
Proponujemy Ci:
współtworzenie projektów, które edukują, inspirują, mają swoje przesłanie i społeczny charakter,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
pracę w modelu zdalnym lub hybrydowym,
przyjazną przestrzeń biurową do Twojej dyspozycji, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, sauna, basen oraz parking dla rowerów.
współpracę z ludźmi, dla których ważna jest atmosfera i dobre samopoczucie w pracy,
możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych grup medialnych w Polsce jaką jest Agora S.A,
pakiet benefitów (przedpłacona karta Edenred, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, pakiet medyczny w LuxMed, zniżki do kina i teatru oraz na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów).
Twoje zadania:
wdrażanie i prowadzenie dużych akcji redakcyjnych, które mają partnerów biznesowych,
bieżąca komunikacja i współpraca z handlowcami, z redakcją, marketingiem, studiem graficznym, analizami, czasem też z działem IT czy prawnikami,
koordynacja działań redakcyjnych, marketingowych i reklamowych w prowadzonym przez siebie projekcie,
organizacja eventów online i offline (debat, webianarów, gal) we współpracy z działem marketingu,
dbanie o ekspozycję marki naszych partnerów (w kampaniach autopromocyjnych, czy przy publikacjach redakcyjnych),
monitorowanie harmonogramu oraz KPI projektu,
pilnowanie rentowności oraz rozliczeń wewnętrznych i zewnętrznych w ramach projektu.
Nasze oczekiwania:
doświadczenie w marketingu lub w agencji reklamowej bądź eventowej,
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność.