Oferujemy:
- zatrudnienie od zaraz,
- wynagrodzenie miesięczne 3500zł brutto,
- pracę w systemie 1 zmiany (7-15 lub 8-16),
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- kartę żywnościową (o kwocie 210 zł przeznaczoną na zakupy spożywcze)
Zadania:
- bieżące wsparcie w organizacji procesu dystrybucji,
- przyjmowanie, opracowywanie, zapewnienie właściwego obiegu oraz archiwizacja dokumentacji przewozowej oraz prawidłowego obiegu dokumentu CMR,
- raportowanie dostaw - skanowanie, potwierdzanie, dostaw ręcznie w VIA,
- zamykanie tras w VIA (tury, dodatki),
- weryfikacja raportów KPI,
- opracowywanie raportów: spóźnienia i dołączanie dokumentów reklamacyjnych,
- kontrola przebiegu przeładunków,
- bieżąca współpraca z podwykonawcami oraz kierowcami,
- optymalizacja wykorzystania samochodów dystrybucyjnych poprzez przydzielanie zadań do tras,
- weryfikacja dokumentacji (np. dziennych kart pracy kierowców),
- ewidencja i kontrola zleceń transportowych w module SEP,
- nadzór nad procesem pobrań w zakresie aktywności platformy,
- przestrzeganie przepisów i wymogów firmy oraz pozostałych obowiązków wynikających z wymagań norm.
Wymagania:
- skrupulatność,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz analitycznego myślenia,
- chęci do pracy - wszystkiego Cię nauczymy od podstaw.
Zainteresowany? Prześlij swoje CV!
APT JAGA Temp Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) prowadzi rekrutację dla Klienta z branży logistycznej na stanowisko:
Pracownik ds. Administracji Platformy Dystrybucyjnej
Miejsce pracy: Duchnice k. Ożarowa Maz.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".