Praca →Medycyna →Pracownik bezpośredniej i telefonicznej obsługi pacjenta Warszawski Szpital Południowy sp. z o.o.
Pracownik bezpośredniej i telefonicznej obsługi pacjenta
Zakres obowiązków:
telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym;
rejestrowanie wizyt i badań;
dbanie o pozytywne relacje z pacjentami;
obsługa systemów Medicus i Medidesk;
weryfikacja ubezpieczenia pacjenta w systemie eWUŚ;
udzielanie informacji na temat zakresu świadczeń medycznych;
współpraca z personelem medycznym
Wymagania:
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
przyjazne usposobienie;
preferowane są osoby z doświadczeniem;
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy zlecenie;
praca zmianowa - zmiana dzienna od 7:00 do 19:00, nocna od 19:00 do 7:00 , praca w weekendy.
pracę w nowej, dynamicznie rozwijającej się placówce;
możliwość wykupienia dobrowolnego ubezpieczenia na życie;
możliwość wykupienia karty MS na atrakcyjnych warunkach;
możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej;
możliwość korzystania z parkingu w budynku szpitala w atrakcyjnej cenie.
Warszawski Szpital Południowy to nowoczesna, przyjazna i funkcjonalna placówka lecznicza zaliczana do jednych z najnowocześniejszych w Polsce. Zastosowane tu rozwiązania i technologie wyróżniają się wysokimi standardami medycznymi i gwarantują pacjentom najwyższe bezpieczeństwo świadczeń medycznych i komfort pobytu oraz obsługi. Szpital Południowy został w całości zinformatyzowany, a racjonalizowanie kosztów gwarantuje właściwe wykorzystanie środków publicznych.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".