ciekawą pracę i możliwość zdobywania nowych doświadczeń,
benefity pozapłacowe: dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, nauka języków obcych, dofinansowanie szkoleń i kursów, dofinansowanie wypoczynku, elastyczny czas pracy.
Wymagamy:
wykształcenia minimum średniego z maturą (mile widziani studenci studiów zaocznych),
wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
wysokiego poziomu kultury osobistej,
samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
obsługa spotkań,
współpraca i wsparcie administracyjne pracowników w poszczególnych jednostkach organizacyjnych,
kontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danych,
monitorowanie i porządkowanie dokumentacji,
koordynacja współpracy w zakresie wewnętrznego i zewnętrznego obiegu korespondencji,
obsługa centrali telefonicznej.
Szczegóły dotyczące wymogów formalnych, znajdują się w zakładce 'REKRUTACJA' na naszej stronie internetowej - www.aw.gov.pl/rekrutacja Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza rekrutacyjnego.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".