Do Twoich zadań należeć będzie:
- aktywny udział w pracy administracyjno-biurowej;
- regulowanie stwierdzonych braków przesyłek;
- usuwanie przeszkód w dostawach;
- nadzorowanie poprawności zwrotów;
- rozliczenie współpracujących z firmą kurierów;
- koordynacja przepływu dokumentów.
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym/biurowym;
- mile widziani studenci kierunków administracja/logistyka i pokrewnych;
- możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz;
- gotowość do pracy w systemie zmianowym;
- komunikatywność i chęć nauki.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością nawiązania stałej współpracy;
- pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (6:00-14:00 lub 14:00-22:00);
- wynagrodzenie w wysokości 4300 brutto;
- system premiowy do 12 % do podstawy wynagrodzenia;
- dofinansowanie karty Multisport;
- realna możliwość przejścia pod struktury firmy.
Jeśli jesteś zainteresowana/y koniecznie wyślij do nas swoje CV!
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, Będzieszyn
Poszukujesz pracy w biurowej? Chcesz spróbować swoich sił w logistyce, ale nie wiesz od czego zacząć?
Koniecznie przeczytaj to ogłoszenie! Tutaj możesz się wszystkiego nauczyć!
APT JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363) zatrudni osobę do pracy na stanowisku:
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".