Praca dla studenta. Konsultant ds. Obsługi infolinii.

Twoje zadania:

  • Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów nowych i obecnych,
  • Dobieranie odpowiednich produktów dla Klienta,
  • Aktywna sprzedaż usług i produktów w tym doradzanie i odpowiadanie na pytania klientów,
  • Raportowanie wyników swojej pracy,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.

Nasze oczekiwania:

  • Status osoby uczącej się,
  • Zaangażowania, szybkości przyswajania wiedzy, chęci do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
  • Dyspozycyjność na pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pracy (5 dni),
  • Dyspozycyjności min. 25 godzin w tygodniu, możliwość pracy w godzinach 8-20 (pon-sob) elastyczny grafik,
  • Dodatkowo wymagamy jednej pracującej soboty lub niedzieli w miesiącu.

Oferta dla Ciebie:

  • Wypłatę dwa razy w miesiącu,
  • Rewelacyjny system premiowy i motywacyjny, które znacznie podniesie Twoje wynagrodzenie godzinowe,
  • Grafik układany z tygodnia na tydzień,
  • Profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony Certyfikatem,
  • Realne możliwości awansu i rozwoju w strukturach firmy,
  • Pracę wśród młodego i energicznego zespołu, z pewnością się w nim odnajdziesz.

Zapraszamy!

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla swojego klienta CCIG Group.


Łódzkie call center które mieści się w samym centrum Łodzi zatrudni studentów oraz uczniów do pracy.

Infolinia Sprzedażowo/Obsługowa sklepu z artykułami agd/rtv (połączenia tylko przychodzące).

Stanowisko: Telefoniczny doradca klienta.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Łódź, łódzkie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 34 dni