Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Gdynia, Gdynia - oferta pracy - GoldenLine.plNazwa Firmy - Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Gdynia <br/><span id='uwagiDoStanowiska'>Departament: DEPARTAMENT BANKOWOŚCI DETALICZNEJ <br>Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY</span>

Oferta archiwalna

Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Gdynia
Departament: DEPARTAMENT BANKOWOŚCI DETALICZNEJ
Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA CZAS OKREŚLONY

Miejsce pracy: Gdynia

Numer ref.: DK/Gdynia

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet)
  • Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
  • Przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych
  • Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnej
  • Dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta

Nasze wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowych
  • Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnej
  • Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby Klientów
  • Uśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innym

To oferujemy

  • Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)
  • Premię uzależnioną od wyników
  • Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa
  • Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędzi
  • Szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi
  • Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
  • Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.

Tak się u nas pracuje