Oferta archiwalna
Zobacz aktualne oferty pracy
eLingwista, jedna z pierwszych na rynku polskim firm świadczących usługi nauczania języków obcych online, poszukuje do swojego zespołu w centrum Krakowa kandydata na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, który wesprze Szkołę w codziennych zadaniach związanych z obsługą naszych klientów.
Kadrę naszych lektorów tworzą absolwenci najlepszych ośrodków naukowych
w Polsce.
Ich doświadczenie idące w parze z wykorzystaniem nowoczesnych technologii sprawia, że możemy poszczycić się mianem lidera w branży nauczania online.
To, co nas wyróżnia, to zorientowanie na naszych uczniów i partnerskie relacje między lektorami oraz biurem obsługi klienta.
Przyłącz się do nas i weź udział we wspólnym tworzeniu przyszłości firmy!
Miejsce pracy: Kraków
Jeśli zdecydujesz się na współpracę z naszą Szkołą, będziesz odpowiedzialny za:
- zapytań mailowych i telefonicznych,
- wprowadzanie danych klienta oraz dbanie o poprawny obieg dokumentacji,
- czuwanie nad aktualnymi harmonogramami klientów,
- wsparcie w procesie obsłudze reklamacji,
- podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
Czego oczekujemy :
Co oferujemy w zamian: