Praca →Administracja biurowa →Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne Vetlab Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne
Zakres obowiązków:
przyjmowanie materiału do badań,
wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
telefoniczna i osobista obsługa klientów,
zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
prowadzenie spraw biurowych,
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne,
znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2,
biegła znajomość obsługi komputera,
łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
umiejętność organizacji pracy,
dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym,
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
możliwość zdobycia cennego doświadczania,
dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.
Vetlab Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej. Nasza misja opiera się na doskonałej opiece nad zwierzętami poprzez zaawansowane technologie i profesjonalne podejście. Jesteśmy dumni z naszej pasji do zapewnienia zdrowia i dobrostanu zwierząt, co stanowi serce naszej działalności. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, pracownikom natomiast pełne szkolenie, stabilne zatrudnienie oraz możliwość zdobycia praktycznej wiedzy.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".