Młodszy specjalista ds. kampanii efektywnościowych
Około 70 serwisów internetowych, 4 tytuły prasowe, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 52 nowoczesne kina i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Dołącz do nas!
Czym będziesz się zajmować:
realizacją i koordynacją kampanii efektywnościowych dla branż: moda, AGD, moto, wnętrza i innych,
monitoringiem, analizą skuteczności kampanii i raportowaniem wyników przy użyciu Google Analytics i innych paneli analitycznych,
wdrażaniem rozwiązań mających na celu optymalizację współczynnika konwersji bądź innego KPI klienta (COS, ROAS, itd.),
bieżącą analizą zachowań użytkownika oraz ścieżek zakupowych,
rekomendowaniem zmian produktowych, mających na celu maksymalizację sprzedaży.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeżeli:
posiadasz umiejętności analitycznego myślenia, raportowania i wyciągania wniosków,
sprawnie wysnuwasz wnioski na podstawie monitoringu i analizy skuteczności prowadzonych działań,
masz doświadczenie w pracy analitycznej oraz sprawnie posługujesz się funkcjami w Excelu / Google Sheets,
dobrze organizujesz swoją pracę,
jesteś osobą samodzielną, dokładną i odpowiedzialną.
Mile widziane:
podstawy wiedzy z zakresu rynku e-commerce i narzędzi wspierających sprzedaż (m.in. Google Analitytics, Google DataStudio),
znajomość modeli efektywnościowych (CPC, CPL, CPS, CPA itp.).
Proponujemy Ci:
umowę o pracę,
dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport , opiekę medyczną, przedpłaconą kartę płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku, zniżki na nasze produkty),
pracę w modelu hybrydowym - w większości zdalnie, z dobrą lokalizacją biura w centrum Łodzi.