AMS - należymy do Grupy Agora i działamy w obszarze klasycznej oraz cyfrowej reklamy OOH. Jako jedyni dysponujemy nośnikami z każdego segmentu rynku. Łącznie na nośnikach stacjonarnych posiadamy blisko 23 tys. powierzchni ekspozycyjnych. Jesteśmy zdobywcą licznych nagród. Dołącz do nas!
Nasze oczekiwania:
wykształcenie wyższe z obszaru finansów lub nauk ścisłych,
umiejętność analitycznego myślenia oraz analizy odchyleń,
bardzo dobra znajomość Ms Office, w szczególności programu Excel,
łatwość i chęć uczenia się,
zamiłowanie do pracy z danymi.
Twoje zadania:
tworzenie raportów i analiz ilościowych,
przygotowywanie raportów finansowych, kalkulacja i analiza kosztów oraz rentowności produktów,
tworzenie i kontrola rezerw,
uczestniczenie w procesie planowania i budżetowania,
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
analiza i kontrola kosztów poszczególnych komórek organizacyjnych,
bieżące i ad-hocowe analizy i raporty,
obsługa systemu kontrolingowego.
Oferujemy:
pracę w oparciu o umowę o pracę w modelu hybrydowym,
zdobycie doświadczenia w jednej z największych grup medialnych w Polsce,
dostęp do pakietu benefitów (karta Multisport, dodatkowe świadczenia socjalne, zniżki do kina i teatru oraz na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów),