Zadania:
- Organizowanie i koordynowanie spotkań Zarządu.
- Realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem Zarządu.
- Zarządzanie pracami administracyjnymi i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu.
- Przygotowanie, redagowanie i uzgadnianie dokumentów i umów.
- Współdziałanie z kancelariami notarialnymi i prawnymi oraz innymi podmiotami.
- Kontakt z administracją publiczną.
- Wsparcie w projektach rekrutacyjnych.
- Współdziałanie z pracownikami współpracującymi z firmą.
- Przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień, prezentacji.
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
- Uzupełnianie danych płacowych.
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych, wydarzeń branżowych, targów itp.
Oczekujemy:
- Terminowości i sumiennego wykonywania powierzonych zadań i poleceń przełożonych.
- Wysokiego poziomu zaangażowania i najwyższej staranności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Doskonałej umiejętności samodzielnego planowania czasu pracy.
- Doskonałej umiejętności organizacji pracy i ustalania priorytetów.
- Gotowości do (sporadycznych) wyjazdów służbowych.
- Komunikatywności i umiejętności budowania partnerskich relacji zawodowych.
- Samodzielności i odpowiedzialności.
- Posiadania prawa jazdy kat. B.
- Chęci i gotowości do podejmowania wyzwań :)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pracę w modelu stacjonarnym w godzinach 7:00-15:00.
- Różnorodności w zakresie powierzonych obowiązków.
- Grupowe ubezpieczenie na życie.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do zajęć sportowych.
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem wykwalifikowanych specjalistów.
- Wyjątkową atmosferę pracy i zespół nietuzinkowych, kreatywnych osób.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).
Dla Zarządu firmy, która specjalizuje się w produkcji i montażu linii przenośnikowych oraz przenośnikowych systemów transportu wewnętrznego, poszukujemy osoby do roli Asystenta/ki.
Biuro firmy znajduje się w Blizne Łaszczyńskiego niedaleko Warszawy.
Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".