Konsultant ds. Wsparcia Placówek Franczyzowych, Wrocław - oferta pracy - GoldenLine.plNazwa Firmy - Konsultant ds. Wsparcia Placówek Franczyzowych

Oferta archiwalna

Konsultant ds. Wsparcia Placówek Franczyzowych

Miejsce pracy: Wrocław

Region: dolnośląskie

Numer ref.: GL/DFP/WWF

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja procesu otwierania i zamykania placówek franczyzowych 
  • Wsparcie w zakresie nadawania dostępów do systemów bankowych dla pracowników placówek franczyzowych 
  • Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników, biorących udział w szkoleniach wstępnych do placówek franczyzowych (pozyskiwanie i weryfikacja dokumentacji kandydatów) 
  • Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w zakresie pozyskiwania nowych franczyzobiorców 
  • Współpraca z Partnerami franczyzowymi i jednostkami Banku w zakresie otwierania nowych placówek franczyzowych
  • Przygotowanie procedur w zakresie funkcjonowania sieci franczyzowej

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, we współpracy z klientami zewnętrznymi w firmie finansowej lub handlowej
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
  • Ogólna wiedza z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej
  • Znajomość branży bankowej/finansowej będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel oraz PowerPoint
  • Język angielski w stopniu średnio zaawansowanym (szczególnie w piśmie)
  • Komunikatywność, otwartość
  • Dobra organizacja pracy
  • Systematyczność w działaniu

To oferujemy

  • Umowę o pracę na zastępstwo
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Tak się u nas pracuje

Aplikuj teraz

Administratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych na potrzeby tej rekrutacji jest Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie: adres: ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji i usunięte niezwłocznie po jego zakończeniu. W wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych możesz kontaktować się z wyznaczonym przez Bank Millennium S.A. inspektorem danych osobowych.