Konsultant ds. obsługi klienta – Contact Center na Wakacje (Warszawa), Warszawa - oferta pracy - GoldenLine.plLOT TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - {{offer.position}

Oferta archiwalna

Konsultant ds. obsługi klienta – Contact Center na Wakacje (Warszawa)

Lokalizacja
Warszawa
Pracodawca
LOT TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dodano
05.04.2022
Numer referencyjny
4799_2857

Od ponad 90 lat tworzymy jedną z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych polskich marek.

W pracy stawiamy na przyjazną atmosferę, wzajemny szacunek i wsparcie.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Kompleksowa obsługa pasażerów przez telefon (rozmowy informacyjne)

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającej swobodną komunikację (warunek konieczny, żeby porozumieć się z pasażerami)
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Dyspozycyjność w wymiarze min. 80 h i gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy (infolinia działa 24/7)

Co możemy Ci zaoferować?

  • Możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
  • Pracę dającą satysfakcję (każdego dnia wpływasz na podróże pasażerów na całym świecie)
  • Szkolenie z systemu rezerwacyjnego AMADEUS (szczególnie przydatna wiedza, jeśli swoją przyszłość wiążesz z branżą lotniczą/ turystyczną)
  • Możliwość ciągłego rozwoju i nabywania wiedzy lotniczej
  • Zatrudnienie przez LOT Team na umowę zlecenie
  • Możliwość nawiązania długofalowej współpracy

LOT TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ