Konsultant ds. Obsługi Infolinii,Chat,Mail - sklep z art. dla dzieci.

W ramach współpracy będziesz odpowiedzialny za:

- obsługę sklepu internetowego,
- obsługę połączeń przychodzących,
- procesowanie zgłoszeń mailowych,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych.


Wymagania:
- mile widziany status ucznia/studenta,
- dyspozycyjność na pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pracy (trwa 8 dni w godzinach 10-16),
- dyspozycyjności min. 25h w tygodniu (jesteśmy otwarci 7 dni w tygodniu w godzinach 8-21).


Twoje zaangażowanie wynagradzamy:

- gwarantowanym wynagrodzeniem godzinowym w wysokości 28,10zł brutto + premia,
- atrakcyjną premią uzależnioną od efektów Twojej pracy,
- pakietem szkoleń produktowych oraz z zakresu Obsługi Klienta,
- świetną atmosferą pracy w młodym zespole!


Zapraszamy!


Największe Call Center w Polsce poszukuje studentów/uczniów na stanowisko Pracownika Biura Obsługi Klienta w ramach prestiżowego projektu realizowanego dla międzynarodowej sieci sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci w siedzibie w Łodzi.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Łódź, łódzkie

Umowa zlecenie

Młodszy specjalista / Junior

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 35 dni

Benefity

Elastyczny czas pracy
Brak dress code
Spotkania integracyjne