Konsultant ds. Obsługi Infolinii oraz Chatu

Zakres obowiązków:

  • Obsługa maila,chat oraz połączeń przychodzących,
  • Odpowiadanie na pytania Klientów,
  • Pomoc w doradztwie wyboru odpowiednich produktów dla swoich pociech,
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów dot. przesyłek.

Wymagania:

  • Dyspozycyjność na pakiecie wdrożeniowym 8-dniowym przygotowującym do pracy na to stanowisko,
  • Dyspozycyjność do pracy min. 25 godzin w tygodniu,
  • Status ucznia lub studenta,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość gramatyki i ortografii,
  • Mile widziane: znajomość j. ang na poziomie min. B2.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie (podstawa godzinowa 28,10zł + premia)
  • Szkolenie wstępne zakończone certyfikatem,
  • Dołączenie do zgranego i młodego zespołu,
  • Konkursy i spotkania integracyjne,
  • Pracę w centrum Łodzi.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji!


Największe Call Center w Polsce poszukuje studentów oraz uczniów na stanowisko: 

Konsultant ds. Obsługi Infolinii oraz Chatu największego sklepu z artykułami dla dzieci. 

Mile widziani studenci zaoczni, lub osoby które miały jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze Klienta. 



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

UNIQUE PEOPLE Sp. z o.o.


Łódź, łódzkie

Umowa zlecenie

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 35 dni

Benefity

Elastyczny czas pracy