Kierownik Regionalnego Centrum Dystrybucji

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpwoiedzialna za: 

  • Wszelkie działania operacyjne związane z efektywnym funkcjonowaniem oddziału. 
  • Planowanie działań sprzedażowych, nadzór nad działaniami promocyjnymi. 
  • Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami (sklepy, hurtownie, punkty gastronomiczne). 
  • Podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami w regionie. 
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji. 
  • Zarządzanie zasobami materialnymi oddziału. 
  • Zarządzanie podległym personelem - Rekrutacja, Coaching. 

Oczekiwania względem Kandydatów: 

  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w firmie dystrybucyjnej. 
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem.
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizatorskie zarówno w zakresie pracy własnej jak i podległych osób. 
  • Łatwość nawiązywania kontaktów z klientami. 
  • Nastawienie na realizację zadań.
  • Prawo jazdy kat. B. 

Oferujemy: 

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej. 
  • Możlwiość rozwoju w ramach organizacji. 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie. 
  • Niezbędne narzędzia pracy. 

Bakoma Sp. z o.o. wiodący producent wyrobów branży mleczarskiej w związku z dynamicznym rozowjem firmy poszukuje Kandydatów do pracy na stanowisko:



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Bakoma Sp z oo


Gdynia, pomorskie

Umowa o pracę

Menedżer

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 35 dni